Gröna fascister är även de fascister.



Djurrättare som hotar arbetare ska jagas ner precis som övriga fascister.

Ni kanske
har följt med i härvan om pajasarna som har hotat företagare som säljer päls i Göteborg? Jag har det, för jag är så förbannad på de här små skogsmullarna att det bara kokar i mig när jag ser dem.

Först: jag är inte någon tillskyndare av pälsindustrin, och såg gärna att samtliga farmer i världen stängdes, att det infördes ett globalt förbud mot kläder av pälsverk och att ryska kåta gubbar fick ge sina fula uppspacklade fruar något annat.

Men det de här små skitarna har gjort är oförlåtligt för ett gäng med folk som ofta vill ställa sig på vänstersidan i politiken: de har inte bara hotat butiksägarna, vilket jag tycker är synd men inte så mycket att jag rycker ut till deras försvar. Det är enkelt att sluta sälja päls, vilket jag också tycker att de ska tvingas till. Nej, de har hotat vanliga anställda i butikerna också. Arbetare. Folk som har tagit anställning för att de inte har något mer att sälja för sin överlevnad än sina händers styrka och sin kunnighet.

Dessa har djurrättarna hotat. Fatta. För att de ska påverka sina chefer att sluta sälja päls. Jag anser att det här patrasket har gjort sig av med rätten att känna sig säkra i vänstersammanhang och att de ska köras bort från demonstrationer och möten när vänstern samlas. De har inget bland oss att göra. Hotar man arbetare ska man behandlas som en fascist, och det gäller 21-åringen i ligan och hans fjuniga vänner också.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag har noterat att djurrättsaktivister väldigt sällan kastar färg på folk som har skinnväst, utan fokuserar på tanter med päls.



Jag har också noterat att mänskliga rättigheter intresserar dem föga, kasta färg på tanter går bra, men att göra något åt slavarbeten i FAS3 är tydligen oväsentligt.

2011-11-19 @ 12:24:13
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, precis. Kan de inte ge sig ut till Mölndal och demonstrera mot HA Got Town liksom?



Det är det som irriterar mig så förbannat med dem, börjar koka när folk jämställer djur med människor. Och då har jag ändå två hundar som jag älskar, men skulle utan minsta tvekan offra dem för säg min syster. Undrar om de skulle det?

2011-11-20 @ 22:12:13
Postat av: Martin

Djurrättsaktivism är en monokultursträvan och sådana borde verkligen inte associera sig med vänster.



Lars Werner gick upp på min lista när han förklarade arbetsordningen i en intervju på 90-talet: Jag trodde jämlikhet var överordnad jämställdhet. För att förtydliga detta så att även en djurrättsaktivist kan förstå: Först bekämpar vi orättvisor emot arbetare, där torde de flesta jämställdhetsfrågor också lösas, sedan resterande jämställdhetsfrågor, när det är klart så avvecklar vi de grymmaste djurutnyttjandet.

2011-11-21 @ 23:16:00
Postat av: Nicklas Eriksson

+1, Martin! Det är klart att pälsuppfödning, köttfabriker och sån skit ska väck, men de här jävla stollarna tar sig alldeles för stora friheter för något som idag, när EU-länder avskaffar det sista av den lilla demokrati vi har, är näst intill en ickefråga.

2011-11-22 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0