Calle Fridéns blogg tystas.


Tack för dina tusen inlägg, kamrat Fridén!

Bloggaren Calle Fridén
, som drivit "Utsikt från ett tak" tvingas att lägga ner sin blogg. Detta för att han inte får några arbeten längre efter att han sänkte det gemena skitföretaget Botrygg och dess infantile och okunnige VD Michael Cozazza.

Såna modiga
hedersknyfflar som Calle Fridén är inte lätta att hitta nu för tiden. Ingen håller det emot dig, kamrat. Du måste ju ha maten på bordet. Det är inte ditt fel, det är högerkrafternas. Och de svenskar som röstade på skiten.

Välkomna skall ni vara till ett mycket kallare och farligare Sverige. Hur mycket fredagsmys, Idol och Let´s Dance vi än serveras så blir vi räddare och räddare för varandra, tystare och mer hemlighetsfulla och vi håller mer och mer käft på jobbet. En livsfarlig väg att slå in på.

Tack för din bloggargärning kamrat!




Jag lånar en av stalinisternas sannaste sånger. Svarta listornas folk är för dig, Calle.

Kommentarer
Postat av: CeciliaT

Yesss!! Jag hittade denna uppfriskande blogg när jag sökte på Johan Ingerö som jag såg på Debatt igår. Jag blir så glad när jag ser att det finns folk som drar samma slutsats om liberalismen som jag. Jag har tjôtat om det i många år på olika forum. Samma tycker jag om Dalai Lama. Jag läste nån liten tunn bok för många år sedan och tänkte, vad f@n är detta. Han är ju bara en stor bluff!



Dessutom såg jag att du kommenterat Calle Fridén. Jag bor hos det skurkföretaget Botrygg och har ett helvete med dom.



Dom har försökt att få tyst på mig länge genom att få forum att stänga ner trådar, men bloggen rår dom inte på längre fast "någon" försökte kvadda den genom intrång. Man kan ju söka på Alltele också vilken "trevlig" vd det finns där som kallar sina kunder i Skellefteå för jävlar och Alltele/Botrygg är bästisar.



Jag vill hem till götet igen.



2011-05-06 @ 17:13:40
URL: http://bo-otrygg.blogspot.com/
Postat av: Nicklas Eriksson

Hej Cecilia.



Ja Botrygg verkar vara ett första klassens skurkföretag minst sagt. Då jag själv är fastighetsarbetare tycker jag riktigt synd om de kollegor som är anställda där eller går som entreprenörer. De fick ju en rejäl knäpp på näsan när de deras minst sagt konstige VD Cozazza fick klart för sig att företag inte kan stämma för förtal. Att han inte visste det som VD tycker jag är minst sagt underligt.



Liberalismen är vi många som har dragit samma slutsats om: en fin idé på papperet som leder till marknadsdiktatur i verkligheten. Tyvärr är vi sällan lika röststarka som Johan Ingerö eller har tillgång till samma megafoner som honom, så vi måste skrika på samma gång istället. När vi gör det svajar nationer, se bara på Egypten och Tunisien.



Hoppas du snart kommer tillbaka hem till Göteborg igen!



Röda hälsningar



Nicklas

2011-05-09 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0