Tack för att ni märks så lite, SD!

Idag är det Sverigedemokraternas dag i Narrarnas paradis, Almedalsveckan. Jag skriver inte om den i vanliga fall. Alemdalsveckan har blivit ett vidrigt hopkok av fylla, svettiga knull i hotellrum, äckliga ungdomsförbund, lite politik, bakfylla på Donners och nu även kryddat med officiella rasister. Skattefinansierat. Bra i alla fall att SD fick den här dagen då alla i princip har åkt hem.

Men jag måste
ändå lyfta på hatten för Sverigedemokraterna. För så slätstrukna som de blev sen de kom in i riksdagen, det hade jag aldrig vågat hoppas på! Jag visste att de skulle lugna ned sig betydligt med sina galna utspel och att deras radikalism skulle minska något otroligt, men hey, det här är faktiskt inte dåligt alls. De märks knappt av i riksdagen trots att de är vågmästare, trots att den sionistiske pajasen Kent Eketroth åker världen runt för att träffa andra nazister som också gillar Israel av någon märklig anledning. De riktiga nazisterna här i Sverige har börjat kalla SD för Israeldemokraterna. Stor humor.

Precis som SD och deras företrädare alltid har utgjort.

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är tur det finns riktiga Nazister och inte bara såna psykfall som Ekeroth.

2011-07-13 @ 02:17:51
Postat av: Nicklas Eriksson

Tja. Alla nazister jag har träffat har varit i behov av månader av utredning för att kunna leva ett normalt liv fritt från droger, mardrömmar och våld, så psykfall är de väl alla i någon mån.

2011-07-13 @ 08:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0