Två karriärer på fallrepet!



Martin Bergström, t.v. vägrar svara på frågar när Nyheter24 ringer.Den andre heter Carl Larsson och kan ses i detta inslaget.


Ha ha ha!!!


De patetiska uteliggarcivvarna som grep Jesper JNilsson har anmält honom för brott mot PUL! Lycka till att få igenom det, era kräk. DN, Expressen, Magasinet Neo, Bloggvänstern, Svensson, SvD, Kulturbloggen, Johan Ingerö, Röda Lund och tusentals mindre bloggare har lagt upp antingen bilderna eller länkar till dem.

Om han nu
mot förmodan skulle dömas kommer jag att bidra med pengar till bötesbeloppet, och det kommer majoriteten av de som skrivit om det här patrasket till poliser också att göra.

Oh wait, there´s a light in the sky! What could that possibly be..? Oh. It´s just two dirty rotten cop´s career disapperation lamps;)


Uppdatering 20100213:

Jamen klockrent!!! Den här uppsatsen om "Fördomar i förhörssituationer med vittnen" har visst den gode Bergström varit med och skrivit. Jag skulle ställa mig något frågande till kvaliteten på den med tanke på Bergströms agerande under tjänsteutövning!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ibland blir man bara så glad :)

2010-02-13 @ 12:36:47
URL: http://campkent.wordpress.com/
Postat av: Nicklas Eriksson

Visst blir man!

2010-02-13 @ 12:56:14
Postat av: Michael Märrkel

Jag tycker det är djup tragiskt att poliser ska bete sig såhär..... men BRA att de finns på bild!

2010-02-13 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0