Klassfienden Kissie



Bit handen som föder dig!

Bloggaren "Kissie", som tyvärr ses som någon form av förebild för unga, är inget annat än en föraktansvärd klassfiende. Hon anklagar på sin modeblogg familjens städerska för stöld av en massa bjäfs som Kisse säger sig ha ägt. Hon har varit inne i städerskans "pigrum" ("Kissies" egna ord) och letat. Det är samma sak som inbrott, i alla fall moraliskt sett. "Kissie" har givetvis inga bevis för allt detta.

Den stackars städerskan har fått sparken. "Kissie" skriver att nästa städerska "ska kunna svenska". Jag för min del hoppas att alla städerskor som "Kissie" någonsin kommer att ha i sitt hem kommer att råna henne blind. Såhär är alltså den elit som ska styra över oss i framtiden: lata, ytliga rasistsvin som hatar arbetare.

Jag ryser av ilska över att den här koketta, lata lilla självupptagna skitungen tack vare svensk lag kan försätta en arbetare i arbetslöshet utan att ens ha bevis för sina anklagelser. För allt jag vet kan hon lika gärna ha supit bort sitt bjäfs eller pantsatt det för att kunna köpa mer av de löjeväckande kreationer hon bär, uppenbarligen för att hennes liv inte består av viktigare saker och sen varit för feg för att vågat säga till pappsen. Hon hotar också att anmäla städerskan för polisen. Jag uppmanar min före detta kollega att motanmäla för falsk anklagelse. Givetvis kommer det inte att hjälpa, då en invandrad städerska aldrig kan vinna över en svensk rikemansfröken, men ändå.

Artonhundratalet och feodalismen är inte långt borta, det har aldrig försvunnit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pigrum?? Det säger väl allt egentligen. Upprörande.

2010-12-18 @ 10:15:21
URL: http://vardagskrig.blogspot.com
Postat av: Rickard Rickardsson...

Jag som trodde att piggsamhälle tillhörde den förflutna i Sverige, men olyckligtvist är en verklighet.

Det är inte betträ om den lilla skitsnacks bloggare lilla ”Kissie” sopabort sitt eget skit.??

Skattemyndigheter bör kontrollera om hon betalar skatt för att anställda pigarbetaren…

2010-12-18 @ 10:46:42
Postat av: Nicklas Eriksson

Rickard: Jag tror inte att ens hon är så jävla dum att hon går ut i Aftonbladet med det annars. LITE hopp om mänskligheten får man trots allt försöka ha även om det är en modebloggare det handlar om. Men det är klart att hon ska granskas, hon är ju en offentlig person.

2010-12-18 @ 11:02:44
Postat av: Anonym

Det är rent diskriminering! Svenska är inte modersmål till alla och trots allt har "piggan" ett riktigt jobb! Undrar vilka språk Kissie behärskar! Och förresten vem har 20.000 kr bunt hemma?? Inget värdeskåp?? Hm mysko.. samt lille bror som lånar pengar ofta? Vad jag vet han blev kanske trött på avbetalning, hehehe

2010-12-18 @ 11:09:04
Postat av: Jan

Har aldrig hört talats om människan, men hon verkar inte snäll....god jul

2010-12-18 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0