CUF ut i arbetslivet!



En ny spelare äntrar arbetslivet istället för ett liv på bidrag

Miljöpartiet
tycker att det ska skickas ut clowner på svenska ålderdomshem för att underhålla. Jag tycker att det är en underbar idé, de finns ju redan och har redan egna arbetskläder! CUF har säkert tiotusen medlemmar som inte har ett arbete en enda av dem, och med det här förslaget skulle de ju kunna få riktiga jobb allihop! Dessutom är det ju bra för arbetsgivarna som skulle kunna behandla dem hur de ville eftersom CUF fuckar facket for ever, så se - alla blir vinnare på det!

Nu, Magnus Andersson, har du chansen till ett riktigt jobb och slippa vara bidragsförsörjd resten av livet! Kör hårt Miljöpartiet! Bifall CUF ut i arbetslivet!

Kommentarer
Postat av: Martin

Är det bara jag som tänker på våra gamlingar? Jag är emot! :)

2010-08-23 @ 20:52:39
Postat av: Nicklas Eriksson

Det är lugnt, det är självsanerande. När arbetade borgerliga ungar med nåt kreativt senast? Kolla på när moderat skolungdom hotade med att bryta blockaden mot israeliska fartyg som hamnarbetarna utlyste. Hur många dök upp? Summa noll komma noll små moderata studenter.

2010-08-23 @ 22:03:12
Postat av: gosef

finns det något äckligare än cuf? fyfan!

2010-08-24 @ 00:25:59
Postat av: Nicklas Eriksson

Nja, jag har svårt att föreställa mig det.

2010-08-24 @ 20:18:02
Postat av: Madicken

Tack för din kommentar i min blogg - skönt med en positiv kommentar efter den senaste tidens negativa...:-)



Ha en bra kväll!

2010-08-24 @ 21:05:40
URL: http://abimopectore2010.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0