Rasistattack - på riktigt.



Har kickat rasiströv förr och kan mycket väl behöva göra det igen

I Värmdö har en grupp med rasister attackerat en förläggning för ensamkommande flyktingbarn. Det är fan i mig ett nytt all time low alltså! Fan, jag hade mina bataljer med en del kosovoalbaner som kom till Filipstad på nittiotalet, men det var vuxna män jag slogs med, och det berodde på att de var idioter som bad en dra åt helvete när man sa åt dem att ta ner sina högtalare ur fönstren mitt i natten och stänga av musiken.

Jag vet (är etthundra procent säker på att detta har hänt) att ledaren för det som då på den tiden var KD-skins (nasse-as som fläckade ner namnet skinheads) tog ett basballträ och gick ensam till Karlstads flyktingförläggning för att kräva hämnd för någon oförrätt. Där bodde folk i alla åldrar, och givetvis blev han halvt ihjälslagen. Inget konstigt med det, egentligen det visste han att han skulle bli. Jag hade heller inte blivit helt glad om det stod en dåre utanför mitt hem och vevat med ett trä och jag och gubbarna kunde göra något åt det.

Dock: man ger
sig inte på barn. Det är en rätt allmängiltig princip som egentligen har varit mer än så, det har varit ett socialt kontrakt som i stort sett alla har accepterat. Oavsett vad barn har gjort så har man inte lynchat dem, i vetskapen om att de ändå har varit mindre vetande.

Det sociala
kontraktet är brutet av ett gäng berusade IQ-nollor som tyckt att de stått upp för sitt land eller något annat lika viktigt när de gav sig på en förläggning för barn, helt ensamma här i världen.

DN hintar att det inte rör sig om organiserade rasister, men det tror jag vad jag vill på. Det har inte socialchefen i Värmdö pejl på för fem öre. Socialtjänsten brukar inte kunna hitta sin egen röv utan karta och kompass. Inte heller vet kommunalrådet Stefan Dozzi, en pajas som är kristdemokrat (!) vad han pratar om. Det KAN mycket väl vara så att de ALLA inte är organiserade rasister, men jag sätter mina kängor, mina hänglsen samt min Harrington på att det någonstans i det här finns några från Svenska Motståndsrörelsen.

Ni vet, "hjältarna" som vaktade skolan i Sundsvall mot pedofiler och som folk tyckte var så bra. Det är nämligen deras signum, de drar runt i stadsdelar som Värmdö i Stockholm, Partille och Torslanda i Göteborg och uppviglar så in i helvete. Där det finns klistermärken från SMR blir det förr eller senare sådana här problem.

Kristdemokraterna kallar sig för verkligehetens folk, men jag vill kalla dem för EN verklighets folk. För i den världen som SMR rör sig, där finns det inte en enda kristdemokrat. Och i den världen finns inte heller en enda socialchef. De kommer inte in i bilden förrän LÅNGT efter såna här saker. Och när det sker har inte kristdemokraterna svalt kyrkkaffet en gång.

Men ett vet jag
, och det är att jag känner igen tecknen från nittiotalet. De är väldigt tydliga. Rasisterna och nynazisterna är på marsch igen. Jävlar i det vilken tur det är att det finns folk som kan trycka tillbaka dem. Var de sen visar sig. Det fanns gubbar som tog aktiv strid mot dem i Värmland då de formerade sig på nittiotalet (och understöddes av en massa gamla BSS-are och Sverigepartister som numera är partiaktiva Sverigedemokrater) och det finns det folk som står beredda att göra nu med. I Värmdö som i Partille och Torslanda.

Bahlool har också skrivit om saken!


Länken fixad.

Kommentarer
Postat av: Bahlool

Lol jag skrev också lite om liknelser med händelser i mitt eget liv i början av 90 talet..Tror dock att det är lite värre nu med så välorganiserade partier som SD.



ps: vad fan har hänt med GAIS, de verkar göra mål nu förtiden ;)

2009-10-03 @ 12:13:10
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag ska läsa, det är intressant hur saker går igen.



GAIS använder sig av "illegala invandrare" vet du...;)



Nä, de har hittat rätt helt enkelt. De har kul när de spelar, och då kommer det fram hur bra de verkligen är. Helt klart material för åttonde plats som var målet för säsongen.



2009-10-03 @ 12:28:38
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Bahlool

Länkade hit också. Alltså jag brukar inte titta på fotboll (min pappa är fotbollsfanatiker så det har förstört mig) men just två lag jag håller reda på är HIF för att deras supporters var mina grannar på min gamla pizzeria och GAIs pga din kärlek för dem.

Undrar vad smånazzarna skulle göra med denna illegale invandrare :P Undrar vad de skulle göra med ibrahomovic och andra kända "blattar"..

2009-10-03 @ 12:41:47
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: jjojo

Dom är hjältar.

Härligt att se Svenskar som vågar kämpa mot mångkulturen. Media är ett gäng patetiska snyftare också, så fort en nysvensk råkar i trubbel så är alla rasister och det är så synd om denne, men när vi Svenskar rånas och våltas så blir det en liten notis i tidningen, ingen bryr sig.

2009-10-03 @ 13:01:38
Postat av: Nicklas Eriksson

Bahlool, då går de att acceptera (men Zlatan kan man ju ge sig på ändå och skylla på att han är för "divig".



Jjojo, de är absolut inga hjältar, de är ett pack med mördare. Läs Säpos rapport till regeringen från i år.



Du menar alltså på allvar att du tror att fienden är din arbetskompis med svart hår och inte de rika i den fina villan uppe på kullen? Har du inte kommit längre i analysen? Vadå "vi svenskar"? Tror du att du har något gemensamt med Carl Bennet bara för att ni har likadana pass? Han har en förmögenhet på 800 miljoner. (kolla taxeringskalendern) Eller något gemensamt med miljonärsfamiljen Bengtsson, med en nästan lika stor förmögenhet som du och kompisarna har trälat ihop till på era arbeten?



Nej, Jjojo, ni har INGET gemensamt, och det har du inte med nazisterna heller. Bara vi som tvingas tjäna de rika har något gemensamt.

2009-10-03 @ 13:37:31
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Allah

Käre Nicklas. Du kan gå in och se vad baloo och alla andra muslimer skriver till tex mig, vad de kallar mig. Vem är rasist?



Jag vet att du är en bra människa, men ibland har du ngt skumt filter för verkligheten. Vilket skrämmer mig.

2009-10-03 @ 16:40:21
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag tog bort länken till din rasistiska sida och kommer att göra så med varje inlägg du postar som innehåller länkar till sån skit.



Vem är baloo?



Och vad fan är du för något?

2009-10-03 @ 16:41:25
Postat av: Allah

Jag är Allah. Det finns inget som ens kan tolkas som rasism på min sida. Svårt för mig att vara rasist, nazist eller nu vad du vill kalla det. Jobbar bla med och för ANC i Sydafrika. Så ta nu ett djupt andetag Nicklas, så börjar vi om..



Om du läser OM SIDAN....Men du kommer väl göra samma feta misstag bahlool gör å attackera med fulla muggar.



2009-10-03 @ 17:22:34
Postat av: Allah

Lite märkligt att du väljer att ta bort min länk utan att ens ha sett helheten i saker. Snacka om att döma fort. Hade jag nu varit som vissa högermänniskor är, så skulle jag nog sagt, suck så typuskt vänster, att blunda och censurera..



Men icke. Jag vill bara att du ska tagga ner lite. Den enda som är rasist just nu är du, Som försöker mota bort mig =)



Trevlig helg

2009-10-03 @ 17:24:43
Postat av: Allah

Din länk Bahlool har skrivit pekar fel

http://www.gp.se/matdryck/mat/1.214764-jakten-pa-det-perfekta-brodet



Kommer man till. Hittar inget av Bahlool där.

2009-10-03 @ 17:36:21
Postat av: Nicklas Eriksson

Små nasseråttor som Jesper dränks omgående på den här bloggen.



Allah, lustigt att du som driver en sajt som hetsar värre mot muslimer än bloggtoppens all nazionella samlade skit på en och samma gång kallar mig för rasist "för att jag försöker mota bort dig". Du får skriva (än så länge) hur mycket du vill här. Däremot får du inte posta dina smutsiga länkar.



Kul, jag har jobbat med bland andra ANC Youth League! Vilka känner du?

2009-10-03 @ 18:44:52
Postat av: Allah

Nu kan jag jag ju knappast hetsa emot muslimer då jag levererar vad deras heliga bok säger, eller?



Det är snarare muslimer som hetsar emot mig.



Skriver gärna inte ut namn här på dom. Men självklart kan jag maila dig detta.



Spenderade en tid nere i Sydafrika och lärde känna en del inom människor inom ANC Mycket tack vare en bekant till mig som varit mkt aktiv inom SSU, och samarbetet med Sydafrika. (mailar självklart namn på denne SSU:are för trovärdighetens skull)



Var på många lärorika resor. Var bla och besökte Worchester (Tror det stavas så) och träffade borgmästaren som visade runt oss under en dag då det var påskfirande. Kan ju säga att de firar påsk bra annorlunda. Var astrevligt. Hoppas på att få åka ner fler ggr till Sydafrika. Det var ett magiskt land. Men många problem. Klart på tok för många för att dra upp här =)



Det är ju kul att du skriver än så länge. haha För du kommer aldrig att kunna hetsa att jag skulle vara rasist eller nu vad du än vill kallar det. De människor som ylar arisk renhet och massa bla bla bla Det är en helt annan liga.



Jag är numera helt utan politik, ateist och humanist. Få in mig under rasiststämpeln är således svårt.



Innehållet på min blogg ÄR enbart källor från islam, som jag tillåter muslimer kommentera men självfallet gör dom inte detta. Utan istället toklackar dom.



Vet inte om du läste infosida som jag bad dig om. Där står det att jag inte menar ALLA muslimer. Utan avarten, de extrema, de som spränger sig å verkligenten i småbitar. Detta ska man väl protestera emot, eller?



"snälla" muslimer, som jag snart tror är en myt har i en veckas tid attackerat mig på otaliga sätt för min blogg. På nätet, men även irl. Det är muslimska källor, precis allting jag har på min blogg.



Kommentarena är dock annat. Detta kan jag inte stå för. Till skillnad ifrån många andra så tror jag på ett öppet fritt samhälle. SÅ jag låter alla komma till tals. Spelar ingen roll vilken färg, partitillhörighet eller tro de har, de får skriva ut på min blogg. Detta är mer än vad många andra bloggare kan skryta om. Inte end din polare Bahlool vågar låta åsikter vara fria. Han talar varmt om det, men bara då det gäller han själv...



Jaja. bidde väldans långt detta. Sorry.. Mailar dig snart de namn du undrar över. Vill du att jag bifogar ngn form av "bevis" ett namn är ju lätt att bara skriva ner. Deras mobnr eller?



2009-10-03 @ 19:14:54
Postat av: Illwill

Massa babbel här, men en sak jag fann intressant.



"Barn"?



Plutten, de "flyktingbarn" som kommer hit från Aghanistan har en snittålder på 17. Många av dem är över 20, några är t.o.m över 30. Flera av dem våldtar, rånar...osv, alltså uppför sig som övriga invandrare.



Självklart är det inte schysst att ett gäng packade ungar är taskiga mot ett gäng "flyktingar" (som sagt, Afghanistan...inget krig där) om nu "flyktingarna" är oskyldiga. Dock, för varje svensk som skriker "blatt" och spöar upp en invandrare...hur många invandrare skriker inte "svennejävel/svennehora" och misshandlar/våldtar en av våra? Den delen är det jag är intresserad av, för jag prioriterar mitt folk och mitt land. Kanske dags att vissa av er andra att göra det med?

2009-10-03 @ 19:34:43
Postat av: Bahlool

Den här Allah, eller Roger, var en vän till mig. Ateist anti SD och tom intresserad av att låta mig skriva och visa islams fredliga budskap. Några månader sedan fick han fnatt (han har bipolar) och tog bort mig från msn, bröjade med att kalla sig Allah och gjorde den där sidan. På sidan menar han att en historiebok skriven av en viss Ibn Kathir, är helig..när man försöker diskutera med honom så går det inte in i skallen tyvärr.

Han hänger på SD bloggar och hetsar dem att komma in på min blogg för att försvara sverige och svenskarna mot denna muslim bla bla bla..

Ena dagen hotar han med att anmäla mig, andra dagen kräver han att han ska få yttra sig. Jag har inga problem med att folk yttrar sig, men när man är ett internet troll och vars enda syfte är att försöka slå rekord i hur ofta man kan säga något negativt om Profeten Muhammed eller om muslimer, då blir man lite trött på det.

Det mest patetiska är att killen är emot SD och nu är han en stor stödjare av SD..en ding ding värld..



Har blockerat flera av hans proxys, men han har inget jobb inget liv och inga vänner, så klart han har tid att skaffa nya och trakassera..

2009-10-03 @ 20:19:49
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Bahlool

jojojo, om det hade varit tvärtom, om det hade varit invandrare som knackat på dörrar och fönster, om det varit 20-25 invandrare som hotat barn, då hade du tyckt att det var äckligt, fegt och rasistiskt. Du och andra "nationella" hade börjat klaga på denna invandring som låter stora tuffa män skrämma små stackars svenska ungar.

Ett svin är ett svin, om han är svensk eller invandrare spelar ingen som helst roll.

2009-10-03 @ 20:21:16
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Allah

Ballååå

Eftersom du förespråkar demokrati på ditt egna lilla viss, så måste jag tyvärr yttra mig här Sorry Inte menat att ta onödig plats. Du får ta bort inlägget Nicklas, men gärna inte på en gång. Ge Bahlool en chans att läsa det.



Till att börja med Bhalåå så är jag fortfarande kritisk till SD. Stödjer dom inte på långa vägar. Är kritik emot islam per automatik likställt med SD?



Jag röstade S, Har varit medlem i SSU, de flesta jag umgås med är, eller har varit aktiva inom SSU. Inte för att det eg ska spela ngn roll vad jag röstar, eller har min politiska tillhörighet. Idag står jag utanför politik, eftersom jag inte finner någonstans att vara. Men rösta kommer jag göra.



Jag springet inte omkring och ber dom sköta några ärenden åt mig, jag ylar inte heller om ngn Svenskhet eller arisk ras. Vilket du påstår på din blogg att jag gör. Har aldrig gjort detta. Du kommer heller aldrig höra att jag stödjer ngt sådant.



Du får fortfarande skriva om islams fredliga budskap på min andra blogg där jag kritiserar andra religioner. Detta har du inget som helst problem med att jag gör. Du har till och med skrattat åt vissa saker jag lagt fram. Det är bara att maila över det du vill ha sagt om fred och islam. Du kan till och med få inlägg på min andra blogg du "aldrig" besöker.



Du vet att du måste försvara hela spektrat av religionsfrihet för att det ska kunna kallas för en frihet eg va? Inte bara när det passar dig. Så sluta hyckla.



Du har inte pip ett skit när jag kritiserat eller häcklat andre religioner. Men nu är det plötsligt en kamp för dig om liv och död...Hycklare...



Du blockade mig av den enkla anledning att du inte vågar erkänna att du förfalskade en artikel. Jag och många andra satt inne med historiska fakta som du vägra föra fram. sen släppte du in dina lakejer och satte igång nasseköret. Det enda vi bad dig om var att ändra titeln. För den var felaktig, samt små saker du själv ändrat på...



Dessa röster blockerade du. Men saken är ganska utrett ändå Mycket tack vara Svenska Akademin, människor på flashback, samt Historiker på högskolan i Kalmar, samt egna studier på biblioteket.



Runor är INTE Arabiska, språk utvecklas. Bevisen för detta läggs fram på mina bloggar om några veckor.



Du fortsätter att blarra på att jag skulle vara spattig. Tror du på ngt sätt i din sagovärld att detta blir sant då? Jag har lidit av en depression. Detta har inget med psykopati, eller galenskap att göra, vilket du hävdat många ggr. Du talar om tvångsvård, jag vägrar mediciner osv. Nja riktigt så enkelt är det inte. Nu tänker jag inte gå in på allting här för då kommer bloggägaren rasa över längden på det. Men lithium är inget de tvingar i ngn. Det är för fan knappt en medicin..Men som sagt var, för mkt å för långt för att ralljera om detta här.



Nu glömde du nämna att jag var en stooooor farlig mordbrännare med. Varför nämde du inte det? Du kanske börjar bli försiktig i vad du säger eller?



Å gällande anmälan Så var de faktiskt du som skulle anmäla mig för att vara rasist. Väntar fortfarande på dina bevis för min rasism



Har inte tagit bort dig från Msn. Att jag inte svarar på dina skrikiga mess betyder inte att du är bortagen, eller?? Det är bara att skriva, skriver du ngt vettigt så svarar jag.



Aja pallar inte skriva mer. Å återigen Sorry Nicklas för att din blogg ska hamna i detta. Men det jag vill ha sagt måste ut.

2009-10-03 @ 21:13:44
Postat av: Bahlool

Samma jävla dravel..alltså när fan ska du växa upp? Jag har loggar som säger klart och tydligt att du inte tar din medicin för det gör dig till kolli..så ja de medicinerna är inte starka alls ;)

Ja juste, du försökte bränna ner ditt hem och kostade oss skattebetalare miljoner. Jag kan inte försvara andra religioner för jag är inte kunnig i dem. _Nope, du skulle anmäla jag sa jag kan anmäla dig med..jag tar dina och andras hot på skämt. En person som tycker att muslimer är parasiter och insekter, är inte rasist..han är objektiv och en sann kritiker ;)



Jag har program som visar att du tagit bort mig..lol liar liar..

Poängen kvarstår, du är och förblir en rasist..för det ögonblicket du går ner i träsket där du anser vissa människor vara parasiter och insekter, för att de är araber/muslimer, det är då du hamnat i rasistfacket.

Vad det gäller min rubrik, så är det vanligt att attrahera läsare på det viset..inget osant med det för i texten framgår det att enbart 5 runor är misstänkta (det är rön ditt psykfall) ha sitt ursprung hos araberna.

Jag besökte din Allah Akber blogg en gågn senaste dagarna för att se hur en judisk tjej svartmålade muslimer, hur en nazist hyllade revision och hur du svartmålade mig och andra muslimer..wow, intressant läsning lol.



Kommer vägra läsa mera av ditt skit här. Du kör samma melodi hos antiism och thoralf..till slut kommer du lyckas få gehör ;)

2009-10-03 @ 21:25:44
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Allah

Bra balhåpåå vägra ta snacket. Det är så du håller dig undan verkligehten.



Jag äter inte Lithium nej. Ett frivilligt beslut från mig.Har andra sätt att må bra på, Min hund bla. Det är balsam för själen det. Eller vad säger du Nicklas? Hundar är fasiken magi för sinnet =) Du bahlåå som är uttalad expert på depression mediciner och dess verkningar kankse kan redogöra på din blogg vad lithium och depression är.



Nej jag har inte tagit bort dig. Å detär tom OMÖJLIGT för dig att se ngt sådant. För jag använder inte ens MSNś protokoll eller deras servrar, för jag använder inte msn. Eftersom jag använder Linux. Du vet , ett sånt svårt operativsystem som kräver lite tankeverksamhet.



På vilket sätt svartmålade jag dig? Jag skrev att du förfalskade en artikel, vilket du med gjort. Skulle du nu bara ändra på titeln på ditt blogginlägg det handlar om, och de saker du ändrade på med i artikeln Så är saken ur världen.



Titta, "psykfall". Nu har jag det här med. Du samlar dom på hög. Tror jag har över 60 st nu då kallar mig ngt sådant.



Det är du som dra ALLA muslimer över samma kant. Jag har förklarat gång på gång att det är det sjuka islam jag attackerar. Orkar snart inte skriva detta mer nu.



Försök komma undan med en så lättvindig rubrik i en vetenskaplig studie. Säga en sak, men menat ngt helt annat. Lycka till i den akademiska världen. Du kommer inte bli långvarig, den vetenskapliga processen kommer göra studierna korta för dig ,å jag tror inte ens allahs alla rader i koranen kan hjälpa dig då.



Sorry igen Nicklas. Du kan nog radera detta så fort du ser det. Bahlåå läser itne, kommer inte heller skriva till mig på Msn, eller ens maila mig. Så egentligen spelar ju inget ngn roll..



Nej, Nu ska jag ut med min Bama i regnet. Måste lära han att använda toaletten tror jag.

2009-10-03 @ 21:40:06
Postat av: Allah

sen angående parasitbiten Ska du inte skriva ut allt jag skrev. Att beteendet som återfanns hos de araber som invaderade iran, ansåg jag vara parasitaktiga, eftersom de sög ut riket så gott de kunde. Som ja ehh parasiter. Jag tror till och med jag nämde att detta är ngt vanligt i alla krig hos alla nationer. Detta glömmer du med att nämna..



Araber på 600 talet, som var "militärer" som agerade som vinnande styrkor alltid gjort, och nog kommer göra. Am styrkor plundrar och håller på den med, precis som parasiter... plundra å stjäla.



Hur kan du få detta till att jag menar araber idag?? Jag har sagt samma sak om Romare, tyskar och ryssar, amerikaner..



2009-10-03 @ 22:08:47
Postat av: Hugo

Allah >>> Asså hur fan har muppar som du tid att spamma sönder alla bloggar? Ni kan knappt stava, klagar på allt och har uppenbarligen inga liv (gäller alla SDare som bloggar). Seriöst, kryp tillbaka in i den hålan du kom från och stanna där.

2009-10-03 @ 22:22:18
Postat av: Allah

Hugo



Jag klagar inte på något. Eller jo, klagar lite på vädret idag. Det är lite småtrist i Kalmar.



Jag är inte heller SD. Vad har du fått det ifrån? Du missade det jag skrev om att jag röstar s, tror till och med att jag nämde att jag varit med i SSU. Annars så har jag ju sagt det nu. Det var tider det. Var på ett tokkul valläger då jag såg Anna Lind. Det var mäktigt. Har Olof Palme på väggen här hemma. Han är en av mina hjältar.

http://blogghelvetet.se/blogg/?p=1430

Ett mycket bra tal av Palme som jag gillar.



Sen är jag inte heller mupp, enligt bahåll är jag psykfall, så för ordningens skulle så borde du använda dig av hans termer, så att ni talar samma språk.



2009-10-03 @ 22:43:02
Postat av: Bahlool

Jag försökte få honom att rösta i EU valet, då sa han att han inte röstar (har även den loggen kvar :)

http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/october/bisarrt.html#comment

Där hittar man många av hans lite ärligare svar. Jag tycker det är genant att vart jag än skriver ett inlägg eller kommenterar, så dyker denna figur upp och byter samtalsämne.



2009-10-04 @ 00:49:19
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Allah

Varför skriver du om mig och till mig på en annan blogg? Vore det inte bättre att hålla Nicklas blogg borta ur detta? Jag har stor respekt för denna bloggen och ägaren.



Annars finns det andra ställen. Du kan ju tex skriva ut din förakt över mig på Msn. Där du fortfarande INTE är spärrad.



Ja det var en rolig bild. På vilket sätt är den kränkande för dig???? Min kommentar kränker? På vilkae sätt är ost haram nu helt plötsligt rasism? Har du skrivit ett arg hotbrev till serietecknaren, samt till mannen i klänning som tar fotot????



Det finns inget rasistiskt över att jag säger cheese eller chomhellleet, Försök själv säga omelett, med en utländsk brytning sen ha en tygbit över munnen, Jag lovar dig att det kommer låta åt chomhellleet hållet. Så vad i det finner du vara rasism????????



Du har loggar, so what? Jag har nakenbilder på tjejer i slöja. 2 helt onödiga och helt tomma argument. Betyder nada...



Men kul att du nämner det med loggar, för gissa vad?



Jag röstade, är det en lögn att jag gick å gjorde det efter att ha tänkt igenom mitt val efter många vakna nätter? Det blir nog allmän prygel för detta brott att tänka...Hua på mig. Flåt blaha.

Tyvärr har jag inget bildbevis på att jag stoppar ner min valsedel, men 5 valförättare, eller vad de heter, kan intyga att jag var där. Vill du ha deras telenr, skrik Allahu Akbar så mailar jag dom.



ps. Jag röstade S..ds



Det andra jag skrivit där. Lycka till att koppla detta till rasism, eller nazism. Får du ihop det bhalöö då ska jag fan jobba gratis i din lilla pizzaburik ett helt år. Ja, jag kan baka pizza, snälla få mig att bli rasist nu med över det att jag kan baka pizza, snälla, snälla, snälla.



Lägg ner ditt barnsliga försök med häxjakten på mig. Ska du driva en sådan, håll Nicklas borta från det Det är ju bara patetiskt att du inte vågar ta debatten på din egna blogg, utan tvingar mig att använda en 3:persons blogg, en person jag har stor respekt inför.



Ärligt talat så skäms jag som en gris över att behöva förnedra mig att använda en 3 e person för att försvara mig. Då du låst ute alla möjligheter, med din egenpåhittade demokrati.



Så igen Sorry Nicklas. Verkligen inte menat att du ska hamna i skottlinjen. Men Bahlool ger mig inget annat val än så här. Radera du sen. Skäll ut mig med om du tycker det känns rätt.



Jag blir låg över att bli angripen, och sen inte få en chans att försvara mig.

2009-10-04 @ 02:12:21
Postat av: Nicklas Eriksson

Till personen som kallar sig för Allah.



Jag har en släkting som är bipolär och begriper mycket väl att du är det. Jag råder dig till att ta ditt lithium och hålla kontakten med din läkare.



Jag skiter fullständigt i hur stor respekt du säger dig ha för mig,jag har bara ömkan för dig.



Jag har visserligen aldrig träffat Bahlool i verkligheten och jag gillar inte hans religiösa inställning, men hans värderingar ligger ändå fan så mycket närmare mina än vad dina gör.



Du är verkligen en bloggspammare av stora mått. Klappa dig själv på axeln. Du angriper religiösa personer av en viss religion, du angriper deras seder och du angriper deras vanor i i stort sett varje mening du skriver. Du går inte att föra en debatt med helt enkelt för att du inte lever i samma värld som vi andra, ett resultat av bipolariteten som du inte behandlar.



Håll dig härifrån. Detta betyder alltså inte ett inlägg till.

2009-10-04 @ 11:45:45
Postat av: Nicklas Eriksson

Illwill: källa på det tack.



Vad är "mitt" folk och "mitt" land då? Jag känner ingen som helst sammanhörighet med någon enda jävel på etnisk grund, och jag äger inte en kvadratmillimeter jord, så berätta för mig: vad är mitt folk och mitt land?

2009-10-04 @ 11:49:39
Postat av: Bahlool

Lol..deni några korrigeringar:

Jag hatar inte homoseuella, var även medlem på gamla sylvester. Jag har homosexuella vänner. Men i valet mellan min Guds ord och dig eller min familj eller mian vä nner så väjler jag nog min Guds ord. Djur hatar jag inte, alla jag dejtat har haft hundar och de älskar mig.

Kvinnor ser jag inte ner på, jag är bitter över att de inte vill ha mig, men det hör till. De tjejer jag träffat brukar ogilla att jag är så kompromissvillig.

Jag respekterar alla religioner och brukar tom hånas och bekämpas av vissa muslimer för att jag bad för döda hinduer i en katastrof i indien några år sedan. Jag gör ingen mission och retar mig på de fanatiker som drivit iväg kristna och judar från arbiska länderna..Så där har du fel igen.

Jag hatar enbart nazister och wahabiter..men även de får yttra sig i min blogg, så att säga att jag öppet kräks över dem vet jag inte.



Jag vill ha äkta demokrati eller en stat styrt av ledare som verkligen representerar folket, båda två är en utopi dock. Jag gissar på att du är Roger eller Rogers vän så det här var sista inlägget av mig i frågan.

2009-10-04 @ 17:21:58
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Bahlool, han är spärrad här. Jag tar bort allt som hans skov ger upphov till utan att läsa det. Det är tacksamt med folk som oavsett vad de kallar sig skriver på samma sätt=)



Beroende på hur mycket dynga han vräker ur sig så kommer jag att införa kommentarsgranskning tills han tröttnar. Vi får se.

2009-10-04 @ 18:00:15
Postat av: Andreas

Illwill:



Jag gissar på att du liksom jag är en så kallad etnisk svensk.



Men varför skulle vi ha något som helst gemensamt utöver någorlunda samma färg på våra hudpigment?



Vad har du och jag mer gemensamt med varandra än vad jag har med mörkhyade vänner?

2009-10-04 @ 20:34:36
Postat av: Nicklas Eriksson

En bra fråga, Andreas, som jag har ställt hundra gånger till personer med Illwills tvivelaktiga vandel och karaktär men aldrig fått något svar på.

2009-10-04 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0