Då tar vi bruna skjortan av...

Jag begriper inte vad Sverigedemokraterna har för flanar på sina lokala poster. Nu kommer ännu en avhoppare här efter Leo Sundberg. Lars-Erik Persson från Falkenberg är det,  och den dumfan påstår att han inte har märkt av någon rasism förrän han läste Jimmie Åkessons linjetal i Aftonbladet. Nänä.

Det är väl inte
så tydligt i ett parti som har sina rötter i svensk nynazism och som sitter och sjunger nazistiska kampsånger på sina konferensresor att det är rasistiskt? När de dessutom har företrädare som klart och tydligt säger att han skulle riva upp sitt golv och lägga ett nytt om en somalier hade gått på det.

Enligt Expressen lämnade Carl-Johan Backestierna för ett par dagar sedan posten som ordförande för Sverigedemokraterna i Mark och Kind (kommunerna Tranemo, Svenljunga och Mark) på grund av partiets ökande fientlighet mot islam och muslimer. Därtill ska även Jan Hansveden i Landskrona ha utesluts ur partiet för att han öppnat för ett moskébygge på sin privata mark

Jaja, ingen ska i alla fall någonsin komma och påstå att de lurade mig. Jag vet att de är ett rasistiskt parti, uppburet enbart på synen att en viss människorgrupp är mer värd än en annan. Rösta inte på dem. De lurar tydligen (brun)skjortan av sina egna företrädare.

Jimmie Åkesson
levererar så grymma citat när han blir pressad. Som det underbara (för att bortförklara det som Lars-Erik Persson missade): – Det skulle kunna bli en majoritet isbjörnar också, rent hypotetiskt. Det kan man inte veta...

Nu finns det som tur är en facebookgrupp som syftar till att stoppa massinvandringen av isbjörnar! Leta upp den och gå med så kan du också skylla på att du inget begrep precis som den flanige halläningen sen!

Kommentarer
Postat av: J.N

Man undrar onekligen under vilken sten av förnekelse de avhoppade Sd:arna befunnit sig under.

2009-10-22 @ 19:34:23
URL: http://metrobloggen.se/jj.n
Postat av: Andreas

Jag kan iofs tänka mig att det är en hel del som kom med i partiet efter förra valet som uppriktigt gick på Sverigedemokraternas bullshit om att de minsann inte är rasister.



SD fick ju då tillfälle i media att presentera sig som ett ansvarstagande parti av vanliga svenskar.

2009-10-22 @ 19:39:28
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, men det är ju ofta som så att man bara ser det man vill se, så du Andreas kan ju ha rätt i det. De kanske bara har sett SD som en slags småputtrig liten fortsättning på Ny Demokrati helt enkelt (hade förvisso också brun förankring, men från ett helt annat håll i samhället!).

2009-10-22 @ 19:47:30
Postat av: Josefin

Och jag som tyckte den nya FB-gruppen var rolig redan innan du nu förklarar för mig att Jimmie ligger bakom uttalandet asgarv

2009-10-22 @ 20:05:40
URL: http://rodalund.wordpress.com/
Postat av: Andreas

Nuppenipp:



Ingen har förnekat att det finns integrationsproblem. Vad vi förnekar är att SD:s vidriga högerdynga är en lösning på problemen.

2009-10-22 @ 21:34:22
Postat av: Nicklas Eriksson

Andreas: så fort du ser att det är någon som använder Bahlools namn, länkar etc. som inte är honom (och dessutom blandar stora och små bokstäver hej vilt så utgå ifrån att det är Roger Sahlström i Kalmar, bättre känd som Rog, Blogghelvetet, Allah med mera som häver ur sig sin rasistiska smörja.



Bemöda dig inte med att svara på hans skit, för jag tar bort det så fort jag kan.



Han är abuseanmäld till bredbandsbolaget där han är kund, och jag har krävt en uppföljning på vad de tänker göra åt saken.

2009-10-22 @ 22:08:44
Postat av: Andreas

Jaha... om det är Rog så förklarar det ett och annat angående den låga intellektuella nivån.

2009-10-22 @ 22:45:04
Postat av: Rog

Vad tuffa dina små lakejer är. Du är medveten om att ses som ansvarig för vad andra säger om mig på din blogg. Du har fortfarande inte svarat på mitt mail om vi ska gå till rätten. Lyfter gärna in detta där dina vapendragare angriper min intelligens.



Låt oss se, det är förtal för hmm 5 gången tror jag. Min gode arbetare är ute på tunn is.



Så vad sägs. Ska vi ta det hela i en rättegång. Har du balle nog för det?

2009-10-23 @ 22:44:31
Postat av: Karl Malghult

Sverigedemokraterna är ett parti som närmast kan liknas vid en frikyrka eller sekt. Partier som inte är masspartier (och Sverigedemokraterna med sina ca 3000 medlemmar är det inte) blir antingen hierarkiska funktionärs/elitpartier som riksdagspartierna har blivit eller en slags frimureriorden. Avhopp kan därför tas med jämnmod från partiledningen, ty personer som visar sig vara avfällingar finns. Och som troende vet man att vad vi får utstå är inget mot vad Jesus Kristus fick utstå.

2009-10-24 @ 15:14:33
Postat av: Nicklas Eriksson

Fast enligt er tro så var ju hans lidande dels förutbestämt, dels något som er gud lade på sig själv för att testa hur ont det gjorde. Därmed rätt meningslöst.

2009-10-24 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0