Shall we?

Jag måste erkänna att jag har följt Let´s Dance ganska slaviskt för första gången. Har väl med åldern att göra antar jag. Eller nåt. Hur som helst så började jag titta för att Kitty Jutbring skulle vara med. Jag har alltid gillat Kitty och hon är dessutom kompis till en före detta arbetskamrat, så lite koppling finns. När hon försvann började jag hålla på Magnus Samuelsson, före detta världens starkaste man.

Och igår kväll fick jag för en gångs skull hålla på den som vann. Som gaisare är man inte så van vid det, så det känns lite konstigt.

Jag har alltid fnyst föraktfullt åt sånt som Let´s Dance. Men jag tror att det kan vara rätt utvecklande att utsätta sig för sådant som man inte alltid gillar från punkt ett. Nu återstår att få frugan med på att prova att dansa jive, ha ha! Det brukar ju vara tvärtom med frustrerade fruar som sliter hela sina liv för att få karln att prova att dansa och så sitter jag med en fru som bara "Nej!". Jag tror att det förutom att vara otroligt kul kan vara nyttigt i karaten, tror att man blir smidigare och får lättare att flytta på sig.

Men det får finnas
någon jävla gräns och den drar jag tvärt och hårt vid melodifestivalen. Det är inte musik de spelar där utan någon slags... jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Rog

haha, Jag har konsekvent vägrat Lets Dance. Men ärligt, efter ditt inlägg här så får man ju nästan ett sig, får ta och kika på det en anings nästa omgång.

2009-03-28 @ 17:59:30
URL: http://blogghelvetet.se
Postat av: Malin

Haha, jaså det trodde jag inte om dig. Vann Magnus mao?



Du får väl följa med i robinson också. Andra avsnittet går i kväll. =)

2009-03-28 @ 18:23:10
Postat av: Nicklas Eriksson

Han vann så in i helvete! Själv skickade jag minst tio röster (dyrt..).



Jag tittade på förra avsnittet av Mobbingsson, men det gick ju inte att jämföra med SVT:s excellenta produktion. Jag ska kolla på Talang. De första avsnitten är fan hejdlöst roliga!

2009-03-28 @ 18:42:30
Postat av: Malin

De första avsnitten av talang är ungefär som de första avsnitten av idol. Roligt är det.



2009-03-29 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0