Jag kan inte kommentera ett dugg.

Jag har fått mail från folk som vill att jag ska kommentera det som hänt (?) i Malmö.

Det tänker jag inte göra eftersom jag inte vet vad som har hänt mer än vad olika fulmedia skriver. Jag har inte pratat med en enda som skulle kunna ha varit på plats.

Lite imponerande att ni vill att en snubbe som varit och kastat boll med sin staffe, lagat mat och varit på föredrag om miljömålen ska kommentera det som hänt i en annan stad dryga 20 mil neråt kusten, men jag vet mindre än vissa av er tycks tro. Ni verkar ju ändå inte särskilt intresserade av sanningen.

Kommentarer
Postat av: Rog

Finns ingen anledning att kommentera det som sker. Det kommer Thoralf oc brunskjortorna göra ändå.

2009-03-07 @ 18:40:45
URL: http://blogghelvetet.se
Postat av: Sebastian

Dagens Nyheters frågestund var ju helgalen. Det är svårt att inte bli förvånad..

2009-03-07 @ 18:45:18
URL: http://jagkanbetemig.blogg.se/
Postat av: Nicklas Eriksson

Vilka tror du att det är som bett mig kommentera?



Inte Toralf själv, men resten av gubbarna du nämnde.

2009-03-07 @ 19:50:25
Postat av: Rog

haha Jo det kunde man förstå. Stå på dig. Du är fan mitt demokratiska ljus. Tack vare dig så har inte min cyniska sida tagit över helt, utan fått mig att inse, att det finns människor med solidaritetskänsla kvar.

2009-03-07 @ 19:54:17
URL: http://blogghelvetet.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Tack Rog, det känns skönt att höra.



Vi är en del faktiskt. Även om vi inte hörs så högt.

2009-03-07 @ 21:06:53
Postat av: Kristina

I was there- march 09.

Det som hände var att en jävla massa snutar vaktade apartheidstaten Israel på skattebetalarnas bekostnad, samtidigt som de tog tillfället att trakassera rosengårdskidsen, vissa kids runt 12 år gamla blev omhändertagna för ingenting vid en insäckning. Rasistsnutar!

F.ö. de autonoma i Lund har ett klistermärke; "Sydsvenskan ljuger och suger", vilket får sammanfatta det hela.

2009-03-08 @ 00:51:28
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja man ska aldrig lita på fulmedia. Tack för rapporten kamrat!

2009-03-08 @ 00:58:23
Postat av: Carl

Skojar du? Du har ju kommenterat friskt runt på nätet för fullt. Dessvärre.

2009-03-08 @ 17:10:46
Postat av: Nicklas Eriksson

Nej Carlito, det har jag inte gjort. Jag har haft åsikter. Det är en annan sak. Jag var inte i Malmö, jag var i Göteborg. Betyder inte att jag inte kan ha åsikter om saker du vet.

2009-03-08 @ 17:48:56
Postat av: Jeanette

Var också där. Det var en grymt bra demo, ända tills jag fick en rejäl käftsmäll av någon obstinat tonåring som hellre ville bråka istället för att som vi andra visa Palestinas folk vårt stöd genom att demonstrera för att stoppa matchen.

Polisbråket märktes inte så mycket som media vill att det ska det, men det är första gången jag slagits tillbaka.

2009-03-08 @ 18:59:37
URL: http://www.jeanettestojic.blogspot.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Klart att du hade rätt att slå tillbaka!Svensk lag är faktiskt väldigt tillåtande på den punkten.

2009-03-08 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0