Glöm inte att lyssna på Kaliber!

Idag 29/3 klockan 13:00 sänder det granskande magasinet Kaliber i P1 början på sin granskning om Sverigedemokraterna från insidan.

Jag vet redan hur det kommer att låta efteråt: "Det här är påhittat", "Det är inspelat i studio med röstskådespelare av PK-media" också vidare från allehanda rättshaverister som inte begriper hur långt in i dimman de är.

De har spelat in på Sverigedemokraterna möten i Stockholm, Göteborg och Skåne. Kan man hoppas på att få höra Dragan Klaric sätta foten i munnen offentligt? Här i Götet vet jag redan exakt vad de går för och vad de säger, Stockholm har jag ingen insyn i överhuvudtaget och bara lite i Skåne, så det ska bli intressant.

Glöm inte att lyssna.
Kaliber fällde spelkungen Rade Koturs imperium. Kan de fälla skånekungens också?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Man ska akta sig för att spå i SD-symparnas reaktioner. Jag försökte samma sak i och med polisanmälan av Almqvist och allt det där, men jag var inte ens i närheten. (vem fan skulle tro att de på fullaste allvar skulle hävda att reportern var en kriminell statligt utsänd spion?)

2009-03-29 @ 12:33:01
URL: http://campkent.wordpress.com/
Postat av: Nicklas Eriksson

Mja, Dragan Klaric gör mig inte besviken i alla fall, han är redan igång och lallar om Stasi på sin blogg=)

2009-03-29 @ 12:36:13
Postat av: Rog

Haha jo Dragan e go han Thoralf e minst lika rolig han på sin blogg. UNdrar om dessa människor är planerade här så jag ska få ngt att garva åt om dagarna.

2009-03-29 @ 17:20:47
URL: http://blogghelvetet.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Dragan kanske, men inte Thoralf. Kaliber har inte haft någon mullvad i Kalmar vad jag har hört, och det är ju där han verkar. Men en sak gillar jag inte med Thoralf, och det är att han faktiskt verkar vara smart... Men det är iofs bara bra, för då utgör han strax ett hot mot de Fyras Gäng och då åker han på något verkligt eller påhittat.

2009-03-29 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0