Kom igen Lagena!



Verkar som om budskapet har gått hem hos Lagenas arbetare!

Redundans skriver skitbra om den vilda strejken på skitföretaget Lagena och flashar årets bästa remake på "Kom igen Lena".

Underbart att de förväntade strejkbrytarna inte agerade efter bolagets förväntningar! Det finns en sak som är vackrare än en avtalsstridig strejk och det är just förväntade svartfötter som ber patron fara åt helvete och går och ställer sig hos sina kamrater på andra sidan av the picket lines!

Lagerarbetarnas blogg

Kommentarer
Postat av: Neoviolence

Sjukt bra låt faktiskt, Någon borde hinta till Håkan.



Annars; Kämpa på, SUF kommer med kaffe och kämparglöd imorgon 05:30 för att supporta.

2009-06-15 @ 23:16:25
URL: http://foreverutd.wordpress.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Grymt initiativ!

2009-06-16 @ 16:38:01
Postat av: Busan



Hoppsan, Niklas, kan du ta bort min bloggadress då den ändå är lösordsskyddad?



//Busan

2009-06-16 @ 20:01:39
Postat av: Nicklas Eriksson

Ledsen Busan, jag kan inte det med mindre än att hela ditt inlägg försvinner. Otroligt sofistikerat verktyg jag bloggar på... Vill du att jag ska ta bort det?



Nicklas

2009-06-17 @ 15:52:02
Postat av: Busan



Ja, ta bort den.

Hoppas du får en fin midsommar, kikar in här då och då :)



//Busan

2009-06-17 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0