Gråt gråt gråt...



...från besvikna
Sverigedemokrater i en kommentarsspalt i en Expressenblogg.

" Detta är en framgång för SD och vi KOMMER in i riksdagen 2010 och då "jäklar" skall det snackas integration och invandring." skriver signaturen "emma".

Vågar man hoppas på lite nazistiska kampsånger vid det hötidliga öppnandet också, eller håller ni det på Estlandsfärjan..?

Kommentarer
Postat av: Gustav

De är otroligt patetiska, SD:arna. Haverism och konspirationer på hög nivå. Jag läste någonstans ett inlägg av någon som på fullt allvar menade att de "egentligen" har sådär 20% av folket bakom sig, men att de ondskefulla mediernas hets samt organiserat valfusk(!!) gör att de bara får sina 2-3...

2009-06-10 @ 20:55:38
Postat av: Nicklas Eriksson

He he he, ja sånt där är otroligt, jag fattar inte hur klockan var och hur mycket de hade druckit när de kom på det där...

2009-06-10 @ 22:11:54
Postat av: HellBoy

Håna på bara! Kampanjen för riksdagsvalet kommer att kosta 30X mer än detta EU-val och det kommer att ge resultat.Att media motarbetar SD aktivt finns det många exempel på men sanningen kommer ifatt även dessa tids nog.

2009-06-11 @ 12:51:15
Postat av: Alex

"Detta är en framgång för SD och vi KOMMER in i riksdagen 2010 och då "jäklar" skall det snackas integration och invandring."



Integration och invandring är förstås en viktig fråga som skall diskuteras (dock inte utifrån konservativa premisser, vilket dock är det som oftast gör sig gällande), men I&I hamnar inte ens på väljarnas 10 i topp över viktigaste politiska frågor, ändå diskuteras det bra mycket mer än de flesta utav dessa 10 frågor.



Invandringen är det nya sex, det påstås att det finns något tabu, att man inte får diskutera det men samtidigt diskuteras det överallt i alla tänkbara medier...





HellBoy: "Att media motarbetar SD aktivt finns det många exempel på men sanningen kommer ifatt även dessa tids nog."



Mediernas "motarbetning" har väl snarare motsatt effekt. De kritiserar SD utifrån liberala utgångspunkter och liberalismen har visat att den gång på gång tappar mark till konservatism, fascism och religiös fundamentalism. Endast socialism kan effektivt underminera grunden för splittrande och samhällsbevarande krafter som Sverigedemokraterna. Snarare hjälper mediernas "motarbetning" SD eftersom SD då kan framställa sig som någonting annat än eliten och etablissemanget, trots att SD i grund och botten inte skiljer sig från eliten eller etablissemanget. De för en elitens politik!





2009-06-11 @ 14:26:55
URL: http://stockholm.suf.cc
Postat av: HellBoy

Då media osynliggör SD veckorna innan EU-valet (inkl. överfallet och misshandeln på Kinnunen med flickvän) för att sedan valet är över återigen börja ta in SD-vänliga insändare mm. är ett exempel ur verkligheten. Denna behandling blir svårare och svårare för media att bibehålla ju högre opinionssiffror SD får. Att invandringskritik har en sådan hög tabufaktor att många inte ens nämner det som 10itopp för viktiga politiska frågor säger en del om debattklimatet i Sverige.Folk är helt enkelt otroligt rädda för rasiststämpeln, thats it!

2009-06-11 @ 17:25:37
Postat av: Gustav

Hellboy;



Du har inte tänkt på att anledningen till att folk inte anger det som en tio-i-topp-fråga kan vara att det faktiskt inte är det för dem..?

2009-06-11 @ 17:41:53
Postat av: Hellboy

Gustav:

Näää,tänkte inte på det.......ha du din uppfattning så har jag min, OK? själv tror jag att folk är mer eller mindre hjärntvättade av media och tex. inte vet hur det ser ut på våra anstalter /fängelser.

2009-06-11 @ 21:33:42
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, eller också vet folk mycket väl att invandrare är överrepresenterade på svenska kåkar, men fattar att det är en klassfråga och inte en ras.. förlåt, jag menade såklart "kulturfråga" som gör att det ser ut på det viset.

2009-06-11 @ 22:06:54
Postat av: HellBoy

Visst Nicke!

Då är väl hedersmord,gängvåldtäkter,personrån och stenkastning mot brandmän,sjukvårdspersonal,polis,

väktare också en klassrelaterad kriminalitet? Det gamla slitna argumentet funkar dåligt numera.

2009-06-11 @ 22:46:32
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, allt utom hedersmord är det av det du räknar upp. Sen har du ju givetvis dålig uppfostran med till stor del också.



Bevisa gärna varför jag har fel.

2009-06-11 @ 23:13:28
Postat av: Jimmy Windeskog

Om det nu är den låga nivån man skall lägga debatten på så borde någon resa frågan om det inte är just sådana sånger SP/AI kan behöva för att locka några väljare? Aktuell taktik från 70-talet och framåt har ju inte gett mycket att jämföra med SD:s resultat....

2009-06-12 @ 07:43:29
Postat av: Nicklas Eriksson

Sant, det stämmer. Men så är vi inte populister heller.

2009-06-13 @ 12:18:48
Postat av: Alex

"Då media osynliggör SD veckorna innan EU-valet"



Kanske för att det var andra frågor på tapeten? Internet- och integritetsfrågor tog t.ex. enormt utrymme p.g.a. Piratpartiets framgångar. Så SD får för en gångs skull inte så mycket utrymme som de är vana vid (de är trots allt ett 3% parti om du glömt bort det), so what? Allt till vänster om sossarna är ju konstant osynliggjort. Hur ofta läser man om någonting radikalt i medierna? Det är alltid samma liberal/konservativa perspektiv dag efter dag efter dag.





"Att invandringskritik har en sådan hög tabufaktor att många inte ens nämner det som 10itopp för viktiga politiska frågor säger en del om debattklimatet i Sverige."



Vad menar du? Att folk skulle vara rädda för att SIFO/SYNOVATE/DEMOSKOP etc. skulle hänga ut dem om de angav att invandringsfrågan var viktig för dem?

Det är befängt!



Jag tror definitivt att många i Sverige tycker att invandrings- och integrationspolitiken är en väldigt viktig fråga (och de allra flesta av dessa delar antagligen inte SD:s åsikter för fem öre), men det är ju knappast viktigare än välfärd, skola, vård eller ens miljö o.s.v.







"Då är väl hedersmord,gängvåldtäkter,personrån och stenkastning mot brandmän,sjukvårdspersonal,polis,

väktare också en klassrelaterad kriminalitet?"



Förutom hedersmord och i viss mån gruppvåldtäkter (dock inte våldtäkter som sådana), ja. Typexempel på klassrelaterad brottslighet faktiskt. Finns många sociologiska studier som visar på detta.



Jag förstår inte hur man kan få det till en kulturell eller etnisk fråga.

2009-06-13 @ 20:51:25
URL: http://stockholm.suf.cc
Postat av: Alex

Eller ja, våldtäkter som sådana är ju också kulturellt betingade. Och på sätt och vis kan man säga att även de andra exemplen är det. Fast det gäller inte "arabisk" eller "utländsk" kultur kontra svensk i de fallen.

2009-06-13 @ 20:56:14
URL: http://stockholm.suf.cc
Postat av: HellBoy

Ursäkta men hur f-n skall du ha det?

Är de uppräknade brotten klass eller kulturellt betingade? Frågan borde också ställas, är det försvarbart med denna massinvandring från de länder med så långt ifrån svenska värderingar man kan komma? jag snackar då ex. Irak,Somalia,Afganistan. Är det inte bättre att hjälpa de människor från dessa områden på plats med allt vad det innebär?

Kom nu inte dragandes med att alla har rätt att fly från allt från tortyr till politisk förföljelse mm. Då kan du samtidigt förklara det för offren och deras familjer som blivit utsatta för tex.våldtäktsligan i Södertälje. Denna berikning kunde vi sluppit ifall vi haft hårdare straff(läs utvisning) för asylsökande eller att TUT utställts frikostigare än PUT. Tror knappast att dessa gossar har ett fläckfritt förflutet i polisens register.

2009-06-14 @ 00:21:54
Postat av: Nicklas Eriksson

"Frågan borde också ställas, är det försvarbart med denna massinvandring från de länder med så långt ifrån svenska värderingar man kan komma?"



Nej det är det inte. Vi borde ha öppna gränser och fri invandring.



"jag snackar då ex. Irak,Somalia,Afganistan. Är det inte bättre att hjälpa de människor från dessa områden på plats med allt vad det innebär? "



Är du beredd att hjälpa till?



"Kom nu inte dragandes med att alla har rätt att fly från allt från tortyr till politisk förföljelse mm. "



Jo självklart. Jag begriper inte hur ni sverigedemokrater kan vara emot EU när de och deras privata polis Frontex är er bästa vän mot fler afrikaner i Europa?



"Då kan du samtidigt förklara det för offren och deras familjer som blivit utsatta för tex.våldtäktsligan i Södertälje."



Vad fan är "våldtäktsligan" för något? Nej antagligen kan man inte det. I alla fall inte när offren är i chock efter brottet. Skulle aldrig få för mig att försöka det heller. De flesta människor är vettiga nog att fatta att alla blattar inte är galna för att några är det, och fattar att inte börja hata urskiljningslöst som ett litet barn.



När jag bodde på den adressen som Dragan Klaric tror att jag bor på, dvs för fyra år sedan, hade jag inbrott med stöld och rätt stor förstörelse som följd. Det var allra troligast en tjackpundare, men inte börjar jag hata alla tjackpundare för det.



"Denna berikning kunde vi sluppit ifall vi haft hårdare straff(läs utvisning) för asylsökande eller att TUT utställts frikostigare än PUT."



Vad grundar du det på? Det finns inga som helst bevis för att hårdare straff medför mindre brott, det är det första man får lära sig på social linje på gymnasiet, till och med när den var tvåårig och jag gick den.



"Tror knappast att dessa gossar har ett fläckfritt förflutet i polisens register."



Pratar vi våldtäktsligan eller sverigedemokraternas medlemsregister nu?







2009-06-14 @ 00:54:47
Postat av: HellBoy



"Nej det är det inte. Vi borde ha öppna gränser och fri invandring." Eller hur,och välfärdssamhället skrotar vi gärna, eller socialbidrag till alla som vill? javisst är det skönt med dagdrömmeri.



"Är du beredd att hjälpa till?" Gör jag redan, ca 15000/månad i skatt, vill bara omfördela det till fler behövande, fair?



"Jo självklart. Jag begriper inte hur ni sverigedemokrater kan vara emot EU när de och deras privata polis Frontex är er bästa vän mot fler afrikaner i Europa?" Du behöver inte förstå allt, men SD är emot EU (inkl.utländsk polis på svensk mark) med allt överstatligt som det nya EU innebär. Gärna mellanstatliga kontakter och avtal, fine!



"Vad fan är "våldtäktsligan" för något? Nej antagligen kan man inte det. I alla fall inte när offren är i chock efter brottet. Skulle aldrig få för mig att försöka det heller. De flesta människor är vettiga nog att fatta att alla blattar inte är galna för att några är det, och fattar att inte börja hata urskiljningslöst som ett litet barn."

Denna sk. liga har härjat i S-tälje med omnejd och berikat olika kvinnor och minderåriga med gängvåldtäkter som specialitet. Då denna "hobby" till 90% innehåller nysvenska utövare måste väl även du Nicklas fråga dig ifall det är en tillfällighet. Wake up and smell the coffee!!!

Detta pris som svenska kvinnor får betala är för mig obegripligt att vissa verkar blunda för, allt för ofta även sk. feminister.



"När jag bodde på den adressen som Dragan Klaric tror att jag bor på, dvs för fyra år sedan, hade jag inbrott med stöld och rätt stor förstörelse som följd. Det var allra troligast en tjackpundare, men inte börjar jag hata alla tjackpundare för det."

ingen hade klandrat dig ifall du blivit "tjackpundarfientlig", eller?



"Vad grundar du det på? Det finns inga som helst bevis för att hårdare straff medför mindre brott, det är det första man får lära sig på social linje på gymnasiet, till och med när den var tvåårig och jag gick den." Om dessa förövare fått TUT istället för PUT kanske de passat sig bättre eller så hade hemresan blivit ett faktum INNAN rånet eller INNAN våldtäkten var ett faktum.



"Pratar vi våldtäktsligan eller sverigedemokraternas medlemsregister nu?"

Eftersom SD rensat mer än något annat parti finns det fog att tro att det just nu finns minst kriminalitet just i nämnda parti.Vänsterpartiets kommunrepresentanter(Kalmar och Halmstad) har vid 2 olika tillfällen nyligen drabbats av både misshandel och narkotikainnehav.Inte så uppmärksammat men dock lokalt i pressen. Kan med lätthet fantisera ihop hur krigsrubrikerna sett ut om SD hade drabbats av samma brottsliga representanter.



































2009-06-14 @ 23:02:28
Postat av: HellBoy

Ännu ett exempel på kulturberikning av den sämre sorten......http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5381340.ab

2009-06-15 @ 14:13:42
Postat av: Nicklas Eriksson

"Eller hur,och välfärdssamhället skrotar vi gärna, eller socialbidrag till alla som vill? javisst är det skönt med dagdrömmeri. "



Dra ner måste vi alla ändå i en nära förestående framtid för att klara alla klimatflyktingar. Vi kan lika gärna vänja oss, nationalstaten med gränser har lika strålande framtid som betamaxvideon.



"Gör jag redan, ca 15000/månad i skatt, vill bara omfördela det till fler behövande, fair? "



Go Hellboy, go Hellboy, go Hellboy... Allvarligt talat, vad jag beundrar dig...



"Du behöver inte förstå allt, men SD är emot EU (inkl.utländsk polis på svensk mark) med allt överstatligt som det nya EU innebär. Gärna mellanstatliga kontakter och avtal, fine! "



Nej, tack gode värld för det, för det är sannerligen inte lätt när det gäller SD! Men du gillar det med mindre afrikaner i Sverige då? oavsett att de inte har fått sina mänskliga rättigheter tillgodosedda? För jag utgår ifrån att ni när ni tagit makten sätter ihop något slags polis som ska vara överstatlig som helvete.



"Denna sk. liga har härjat i S-tälje med omnejd och berikat olika kvinnor och minderåriga med gängvåldtäkter som specialitet. Då denna "hobby" till 90% innehåller nysvenska utövare måste väl även du Nicklas fråga dig ifall det är en tillfällighet. Wake up and smell the coffee!!!

Detta pris som svenska kvinnor får betala är för mig obegripligt att vissa verkar blunda för, allt för ofta även sk. feminister."



Mmm, coffee... Vilka jävla idioter. Allvarligt, om du tror att jag inte vill att sådana hål i huvena ska ha fängelse så underskattar du mig grovt. Men jag går ändå aldrig med på att det är en kulturell fråga. Det är en maktfråga, en strukturell sådan som tar sin grund i ett utanförskap och en vilja att slå tillbaka mot den upplevda förtryckaren genom att ge sig på det han upplever som kärast och mest utsatt. Ingen kultur i världen uppmuntrar till våldtäkt.



"ingen hade klandrat dig ifall du blivit "tjackpundarfientlig", eller? "



Vad menar du?



"Om dessa förövare fått TUT istället för PUT kanske de passat sig bättre eller så hade hemresan blivit ett faktum INNAN rånet eller INNAN våldtäkten var ett faktum. "



Jo, och om jag hade ätit upp mina fiskbullar i andra klass hade det hjälpt en massa svältande barn i Indien.



"Eftersom SD rensat mer än något annat parti finns det fog att tro att det just nu finns minst kriminalitet just i nämnda parti.Vänsterpartiets kommunrepresentanter(Kalmar och Halmstad) har vid 2 olika tillfällen nyligen drabbats av både misshandel och narkotikainnehav.Inte så uppmärksammat men dock lokalt i pressen. Kan med lätthet fantisera ihop hur krigsrubrikerna sett ut om SD hade drabbats av samma brottsliga representanter."



Ni har inte rensat tillräckligt. Dragan Klaric, er medlem i Helsingbor, den nyss dömde brottslingen, hotade mig för inte en månad sedan. Bildbevis finns längre ner i bloggrollen. Ja fantisera är allt en sak du är duktig på:)



Hur "drabbas" man av narkotikainnehav?

















2009-06-15 @ 21:12:21
Postat av: HellBoy

YTja, var skall man börja.....

"Men jag går ändå aldrig med på att det är en kulturell fråga. Det är en maktfråga, en strukturell sådan som tar sin grund i ett utanförskap och en vilja att slå tillbaka mot den upplevda förtryckaren genom att ge sig på det han upplever som kärast och mest utsatt. Ingen kultur i världen uppmuntrar till våldtäkt."

Här tar Nicke i med alla PK-floskler han lärt sig i samma andetag. Puh! Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget.

Antalet anmälda våldtäkter är störst i Europa och de nysvenska står bakom en stor del av denna dystra statistik. Jag vill prioritera kvinnofriden i detta land igen! Vad vill Nicke prioritera?

I vissa kulturer har mannen rätt till sex inom äktenskapet...kan tänkas att dessa påtvingade samlag inte anmäls eller ingår i statistiken.Här kanske dina "kärast och mest utsatt" passar bättre in. Intressant hade varit att få reda på vad Nicke har för recept att få ner antalet våldtäkter(speciellt av gäng utförda)Inget PK-svammel nu, riktiga konkreta åtgärder, tack!

Varför du fått Klaric på hjärnan vet du bäst själv, har han hotat dig får du väl göra det du ibland uppmanar andra att göra=anmäla, och inte fortsätta lipa över det här(fast det är iofs din blogg så du gör vad du vill;)

Det duggar tätt mellan åtalen nu...

Ännu en vänsterpartist(i Göteborg kanhända?) med kriminellt beteende tagen på bar gärning.....Nestor Vega dömd för förskingring på summa 260 000:- Aja baja, inte bra!



http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=500410

2009-06-15 @ 23:14:45
Postat av: Nicklas Eriksson

"Här tar Nicke i med alla PK-floskler han lärt sig i samma andetag. Puh! Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget."



Typiskt en sverigedemokrat att avfärda den för honom obekväma sanningen som floskler.



" Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? "



Det är nog ytterst individuellt.



"Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget."



Om du ska kalla tjejer som blir våldtagna för såna fula saker så kan du se fram emot en fet banning härifrån.



"Antalet anmälda våldtäkter är störst i Europa och de nysvenska står bakom en stor del av denna dystra statistik. Jag vill prioritera kvinnofriden i detta land igen! Vad vill Nicke prioritera? "



Öppna gränser och fri invandring. Det är nämligen inte så farligt som du och ditt parti vill ha det till. Givetvis illa nog, men de flesta våldtäkter begås inte av ravishing blattegäng på syra utan av en vanlig kille som tjejen känner hyfsat eller t.o.m. väl. Läst "En vanlig våldtäktsman" av Katarina Wennstam någon gång? Den rekommenderar jag starkt. Fast hon kanske är för svenskfientlig för dig?



"I vissa kulturer har mannen rätt till sex inom äktenskapet..."



Även i den svenska fram till 1965 då det förbjöds och bestraffades första gången 1984. Det är väl det ni sverigedemokrater vill tillbaka till, ni vill ju "Ge oss Sverige tillbaka". Ta inte i så du spricker, min gode Hellboy. Det slår lätt över.



"Intressant hade varit att få reda på vad Nicke har för recept att få ner antalet våldtäkter(speciellt av gäng utförda)Inget PK-svammel nu, riktiga konkreta åtgärder, tack! "



Införandet av en riktig 0%-ig arbetslöshet. Då skulle sån skit i praktiken upphöra, tillsammans med gäng eftersom alla skulle upp och jobba i morgon. Och ser du det som PK-svammel så är det ingens problem utom ditt. Om alla skulle ha meningsfulla arbeten skulle framtidstron öka. Nu är den nästan obefintlig. Jag har en eftertraktad utbildning och jobb, en vacker fru, en meningsfull fritid och en fin lägenhet men jag ser inte framtiden an med något större hopp. Jag förstår mycket väl de ungar som går in i gängen, det är den enda tryggheten som erbjuds dem där samhället har misslyckats kapitalt. Jag har varit där och vacklat men vände tack vare utbildning och arbete. Och om en gruvarbetargrabb från Värmlands Bergslag kan lyckas med det så kan de allra flesta också.



"Varför du fått Klaric på hjärnan vet du bäst själv, har han hotat dig får du väl göra det du ibland uppmanar andra att göra=anmäla, och inte fortsätta lipa över det här(fast det är iofs din blogg så du gör vad du vill;)"



Möjligt, men han ÄR er medlem och han HAR hotat mig, och dessutom är (var?) han jävligt högt upp i partiet, så ditt resonemang om utrensningar faller ju lite där. Mikael Jansson är åtalad för förskingring också.



Funderade ett par minuter på att anmäla den stackaren Dragan men kom fram till att han nog har det tillräckligt jävligt som han har det nu med spruckna planer på partitoppen och allt.



"Ännu en vänsterpartist(i Göteborg kanhända?) med kriminellt beteende tagen på bar gärning.....Nestor Vega dömd för förskingring på summa 260 000:- Aja baja, inte bra! "



Ja, det var kanonbra. Den skiten är en fläck på såväl vänsterns som den chilensk-svenska communityn i Sveriges anseende.



Sedan vill jag be dig att skärpa till din styckesindelning om du vill få några svar i fortsättningen. Jag orkar inte sitta och skumma igenom en sån tjock litania igen.



















2009-06-16 @ 17:05:32
Postat av: Anonym

"Här tar Nicke i med alla PK-floskler han lärt sig i samma andetag. Puh! Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget."



Typiskt en sverigedemokrat att avfärda den för honom obekväma sanningen som floskler.



" Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? "



Det är nog ytterst individuellt.



"Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget."



Om du ska kalla tjejer som blir våldtagna för såna fula saker så kan du se fram emot en fet banning härifrån.



"Antalet anmälda våldtäkter är störst i Europa och de nysvenska står bakom en stor del av denna dystra statistik. Jag vill prioritera kvinnofriden i detta land igen! Vad vill Nicke prioritera? "



Öppna gränser och fri invandring. Det är nämligen inte så farligt som du och ditt parti vill ha det till. Givetvis illa nog, men de flesta våldtäkter begås inte av ravishing blattegäng på syra utan av en vanlig kille som tjejen känner hyfsat eller t.o.m. väl. Läst "En vanlig våldtäktsman" av Katarina Wennstam någon gång? Den rekommenderar jag starkt. Fast hon kanske är för svenskfientlig för dig?



"I vissa kulturer har mannen rätt till sex inom äktenskapet..."



Även i den svenska fram till 1965 då det förbjöds och bestraffades första gången 1984. Det är väl det ni sverigedemokrater vill tillbaka till, ni vill ju "Ge oss Sverige tillbaka". Ta inte i så du spricker, min gode Hellboy. Det slår lätt över.



"Intressant hade varit att få reda på vad Nicke har för recept att få ner antalet våldtäkter(speciellt av gäng utförda)Inget PK-svammel nu, riktiga konkreta åtgärder, tack! "



Införandet av en riktig 0%-ig arbetslöshet. Då skulle sån skit i praktiken upphöra, tillsammans med gäng eftersom alla skulle upp och jobba i morgon. Och ser du det som PK-svammel så är det ingens problem utom ditt. Om alla skulle ha meningsfulla arbeten skulle framtidstron öka. Nu är den nästan obefintlig. Jag har en eftertraktad utbildning och jobb, en vacker fru, en meningsfull fritid och en fin lägenhet men jag ser inte framtiden an med något större hopp. Jag förstår mycket väl de ungar som går in i gängen, det är den enda tryggheten som erbjuds dem där samhället har misslyckats kapitalt. Jag har varit där och vacklat men vände tack vare utbildning och arbete. Och om en gruvarbetargrabb från Värmlands Bergslag kan lyckas med det så kan de allra flesta också.



"Varför du fått Klaric på hjärnan vet du bäst själv, har han hotat dig får du väl göra det du ibland uppmanar andra att göra=anmäla, och inte fortsätta lipa över det här(fast det är iofs din blogg så du gör vad du vill;)"



Möjligt, men han ÄR er medlem och han HAR hotat mig, och dessutom är (var?) han jävligt högt upp i partiet, så ditt resonemang om utrensningar faller ju lite där. Mikael Jansson är misstänkt för förskingring också.



Funderade ett par minuter på att anmäla den stackaren Dragan men kom fram till att han nog har det tillräckligt jävligt som han har det nu med spruckna planer på partitoppen och allt.



"Ännu en vänsterpartist(i Göteborg kanhända?) med kriminellt beteende tagen på bar gärning.....Nestor Vega dömd för förskingring på summa 260 000:- Aja baja, inte bra! "



Ja, det var kanonbra. Den skiten är en fläck på såväl vänsterns som den chilensk-svenska communityn i Sveriges anseende.



Sedan vill jag be dig att skärpa till din styckesindelning om du vill få några svar i fortsättningen. Jag orkar inte sitta och skumma igenom en sån tjock litania igen.



















2009-06-16 @ 17:06:29
Postat av: Nicklas Eriksson

"Här tar Nicke i med alla PK-floskler han lärt sig i samma andetag. Puh! Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget."



Typiskt en sverigedemokrat att avfärda den för honom obekväma sanningen som floskler.



" Menar du att "den upplevda förtryckaren" har uppkommit i det nya landet(i detta fall Sverige) eller är det minnen från hemlandet? "



Det är nog ytterst individuellt.



"Hjälp mig även med "upplever som kärast och mest utsatt" du menar väl inte att detta är den svennehoran som druckit för mycket alkohol och tydligen förtjänar anal penetration för detta? Helst av hela kompisgänget."



Om du ska kalla tjejer som blir våldtagna för såna fula saker så kan du se fram emot en fet banning härifrån.



"Antalet anmälda våldtäkter är störst i Europa och de nysvenska står bakom en stor del av denna dystra statistik. Jag vill prioritera kvinnofriden i detta land igen! Vad vill Nicke prioritera? "



Öppna gränser och fri invandring. Det är nämligen inte så farligt som du och ditt parti vill ha det till. Givetvis illa nog, men de flesta våldtäkter begås inte av ravishing blattegäng på syra utan av en vanlig kille som tjejen känner hyfsat eller t.o.m. väl. Läst "En vanlig våldtäktsman" av Katarina Wennstam någon gång? Den rekommenderar jag starkt. Fast hon kanske är för svenskfientlig för dig?



"I vissa kulturer har mannen rätt till sex inom äktenskapet..."



Även i den svenska fram till 1965 då det förbjöds och bestraffades första gången 1984. Det är väl det ni sverigedemokrater vill tillbaka till, ni vill ju "Ge oss Sverige tillbaka". Ta inte i så du spricker, min gode Hellboy. Det slår lätt över.



"Intressant hade varit att få reda på vad Nicke har för recept att få ner antalet våldtäkter(speciellt av gäng utförda)Inget PK-svammel nu, riktiga konkreta åtgärder, tack! "



Införandet av en riktig 0%-ig arbetslöshet. Då skulle sån skit i praktiken upphöra, tillsammans med gäng eftersom alla skulle upp och jobba i morgon. Och ser du det som PK-svammel så är det ingens problem utom ditt. Om alla skulle ha meningsfulla arbeten skulle framtidstron öka. Nu är den nästan obefintlig. Jag har en eftertraktad utbildning och jobb, en vacker fru, en meningsfull fritid och en fin lägenhet men jag ser inte framtiden an med något större hopp. Jag förstår mycket väl de ungar som går in i gängen, det är den enda tryggheten som erbjuds dem där samhället har misslyckats kapitalt. Jag har varit där och vacklat men vände tack vare utbildning och arbete. Och om en gruvarbetargrabb från Värmlands Bergslag kan lyckas med det så kan de allra flesta också.



"Varför du fått Klaric på hjärnan vet du bäst själv, har han hotat dig får du väl göra det du ibland uppmanar andra att göra=anmäla, och inte fortsätta lipa över det här(fast det är iofs din blogg så du gör vad du vill;)"



Möjligt, men han ÄR er medlem och han HAR hotat mig, och dessutom är (var?) han jävligt högt upp i partiet, så ditt resonemang om utrensningar faller ju lite där. Mikael Jansson är misstänkt för förskingring också.



Funderade ett par minuter på att anmäla den stackaren Dragan men kom fram till att han nog har det tillräckligt jävligt som han har det nu med spruckna planer på partitoppen och allt.



"Ännu en vänsterpartist(i Göteborg kanhända?) med kriminellt beteende tagen på bar gärning.....Nestor Vega dömd för förskingring på summa 260 000:- Aja baja, inte bra! "



Ja, det var kanonbra. Den skiten är en fläck på såväl vänsterns som den chilensk-svenska communityn i Sveriges anseende.



Sedan vill jag be dig att skärpa till din styckesindelning om du vill få några svar i fortsättningen. Jag orkar inte sitta och skumma igenom en sån tjock litania igen.



















2009-06-16 @ 17:06:59
Postat av: HellBoy

Jawohl! lovar att sköta styckesindelningen bättre framöver bara du lovar att inte köra dina kommentarer på repeat...

Synd att du medvetet missförstår mina nedskrivna tankar. "svennehora" är inget jag personligen brukar kalla någon överhuvudtaget, tycker det är i klass med öppen rasism men det vet ju alla att rasismen är enbart enkelriktad.

Hänger fast vid gängvåldtäkterna och har fortfarande inte fått något rakt svar på hur det kommer sig att detta vedervärdiga brott nästan uteslutande begås av icke svenskar med svensk mottagare??? Varför denna totala dominans?

I krig eller möjligtvis på stenåldern är/var detta ett vanligt brott. Bara att välja.



"Även i den svenska fram till 1965 då det förbjöds och bestraffades första gången 1984. Det är väl det ni sverigedemokrater vill tillbaka till, ni vill ju "Ge oss Sverige tillbaka". Ta inte i så du spricker, min gode Hellboy. Det slår lätt över."



SD vill ha tillbaka det Sverige som kännetecknades av det trygga hederliga och solidariska landet...nu sprack jag nästan:) Det mindre bra som du nämnde måste ju inte ingå, oder?



"Införandet av en riktig 0%-ig arbetslöshet. Då skulle sån skit i praktiken upphöra, tillsammans med gäng eftersom alla skulle upp och jobba i morgon. Och ser du det som PK-svammel så är det ingens problem utom ditt. Om alla skulle ha meningsfulla arbeten skulle framtidstron öka. Nu är den nästan obefintlig"



Här har vi äntligen ett konkret exempel på problemlösning: arbete åt alla. Fint, och vem skall fixa fram arbeten åt alla? Dessutom meningsfulla sådana , kanske även utvecklande? Då duger det inte med arbeten såsom hisspojk, hembiträde,skoputsare, etc. Du får gärna sluta dagdrömma och konkritisera denna strålande snilleblixt. Vissa människor vill inte arbeta då de tjänar mindre netto på detta, vad gör vi med dom?

Har du hört talas om lågkonjukturen? Den härjar rätt friskt samtidigt som du och andra vill låta mer människor komma hit och hamna i långtidsarbetslöshet och kriminalitet. Vilket i förlängningen verkar utmynna i fler gangbangs av svenska kvinnor, sjysst Nicke, verkligen sjysst!



Avslutar med en kommentar till ett äldre inlägg av Nicke:



"Dra ner måste vi alla ändå i en nära förestående framtid för att klara alla klimatflyktingar. Vi kan lika gärna vänja oss, nationalstaten med gränser har lika strålande framtid som betamaxvideon."



Låter lite som killen på bilprovningen som underkände min cheva på 3 punkter: trasigt bromsljus, glapp i spindellederna och hög bullernivå. Inget att klaga på de 2 första punkterna men att behöva kastrera chevan med en extra ljuddämpare ansåg jag högst onödigt. Vad säger då besiktningskillen:"Du skall ju ändå komma in för spindellederna"...ridå!

"Dra ner måste vi alla ändå i en nära förestående framtid för att klara alla klimatflyktingar"...ridå!



Annars en intressant jämförelse med betamaxvideon. Alla vet kanske inte att den var överlägsen VHS i både kvalité och driftsäkerhet. Tyvärr är det inte den bästa lösningen som vinner alltid. Extra tänkvärt tycker jag då det mångkulturella samhället måste baxas igenom (även EU-monsterstaten) till varje pris. Känns mer och mer som om det finns starka bakomliggande krafter...såsom pengar, BIG money!

Vi skall konsumera mera, helt enkelt! Vad tycker en socialist av rödaste slaget om denna teori?



Ha det Bra,Nicke! Jag gillar dig iallafall. Lite som George Bush, samma starka vilja,en konsekvent man med konsekvent politik;)





2009-06-16 @ 23:06:01
Postat av: Gabriel

Hahaha...kommenteren "Detta är en framgång för SD och vi KOMMER in i riksdagen 2010 och då "jäklar" skall det snackas integration och invandring." fick mig att tänka på denna: http://vimeo.com/5100806

- Hemliga bilder från Sverigedemokraternas EU-valvaka =)

2009-06-17 @ 08:57:35
Postat av: Nicklas Eriksson

"Hänger fast vid gängvåldtäkterna och har fortfarande inte fått något rakt svar på hur det kommer sig att detta vedervärdiga brott nästan uteslutande begås av icke svenskar med svensk mottagare??? Varför denna totala dominans? "



Vilket tröttande skitsnack. Läs boken jag rådde dig i stället.



"SD vill ha tillbaka det Sverige som kännetecknades av det trygga hederliga och solidariska landet...nu sprack jag nästan:) Det mindre bra som du nämnde måste ju inte ingå, oder?"



Det verkar som om det är världen runtom som måste ändra sig eftersom Sverige fortfarande är ett av jordens tryggaste länder att leva i och svenskarna ett av världens mest solidariska folk... Vad exakt vill ni tillbaks till?



"Fint, och vem skall fixa fram arbeten åt alla? Dessutom meningsfulla sådana , kanske även utvecklande? "



En arbetarägd marknad. Det är nämligen den enda som kan skapa tillräckligt med arbeten. Jodå, sådana arbeten får vi nog ha där med. Skillnaden blir att där arbetar du för din egen och dina kamraters vinst och inte för någon annans. Då blir det garanterat lättare att motivera sig för det. Jag har stått och skrubbat trappräcken i sju timmar idag för en rik fransos vinst. Nu vet jag inte, men sista året jag satt som arbetstagarrepresentant i bolagsstyrelsen skeppade vi ner över 50 miljoner kronor bara från Sverige till honom.



"Du får gärna sluta dagdrömma och konkritisera denna strålande snilleblixt. Vissa människor vill inte arbeta då de tjänar mindre netto på detta, vad gör vi med dom?"



Den låter sig nog tyvärr inte konkretiseras av mig allena, men ge det ett par hundra år till och en rasande allmänhet så ska du se.



De som inte vill arbeta då de tjänar mindre (ja för de är ju många...)på det? Tja, blir de ägare till sitt eget bolags vinster så ska du som nämnts se på annat.



""Dra ner måste vi alla ändå i en nära förestående framtid för att klara alla klimatflyktingar"...ridå! "



Varför ridå? Ring Per Holmberg och fråga om du inte tror mig. Och alldeles oavsett vad din kille på bilprovningen sa så är en neddragning av vår livsstil här i väst en nödvändighet för att klara av försörjningen för jordens befolkning. Så det är bara att se glad ut och vänja sig. Vissa förlorar ju mer på det och andra förlorar mindre. Jag förlorar i princip inget på det. Du?



"Alla vet kanske inte att den var överlägsen VHS i både kvalité och driftsäkerhet. "



Nej visst, det är därför den blev lika populär som salt i sår.



"Känns mer och mer som om det finns starka bakomliggande krafter...såsom pengar, BIG money!

Vi skall konsumera mera, helt enkelt! Vad tycker en socialist av rödaste slaget om denna teori? "



Det stämmer ju till hundra procent. Det är det EU är till för. Vad du har missuppfattat är att vi socialister skulle vara mot konsumtion. VI är för vinstdelning, inte mot konsumtion.



2009-06-17 @ 16:09:49
Postat av: Jimmy Windeskog

Så du menar på fullt allvar att SD är en del av "White Pride"rörelsen" och att denna White Pride-rörelse skall förvänta sig betydligt mer än 3.3 % i svenska val?

2009-06-17 @ 18:00:36
Postat av: Jimmy Windeskog

"Sant, det stämmer. Men så är vi inte populister heller."



På vilket sätt är SD:s EU-politik "populistisk"? V Ilken definition använder du då?

2009-06-17 @ 18:02:17
Postat av: Jimmy Windeskog

"Typiskt en sverigedemokrat att avfärda den för honom obekväma sanningen som floskler. "



Och det kommer från någon som aldrig har källor (eller definitioner) och underkänner i stort sett varje myndighetesutredning som visar att de sociala skillnaderna inte alls förklarar brottslighet i Sverige - men att kulturella skillnader gör det.



Undra om du vet hur man skall använda begreppet floskel (eller populism för den delen) i politiska sammanhang.

2009-06-17 @ 18:06:07
Postat av: HellBoy

Per Holmberg, haha! Tar du honom på allvar? Varför inte ringa Al Gore direkt, denna klimathysteri har också blivit big business, folk skall bli rädda och göra vad de blir tillsagda. Trodde inte att även du Nicke svalt denna klimatlögn.



Att Sverige toppar våldtäktsstatistiken i Europa talar väldigt mycket emot det trygga samhälle du skriver om, iallafall för hälften av invånarna.



"Vilket tröttande skitsnack" trist svar på ett mycket allvarligt samhällsproblem som tyvärr(för Nicke med vänner) går att härleda direkt till den misslyckade invandringspolitiken vi har i Sverige just nu.



"arbetarägd marknad"=mumbojumbo .Har aldrig funkat och kommer aldrig att funka.



Lycka till på din missionsresa!

2009-06-17 @ 20:45:48
Postat av: Nicklas Eriksson

Öhh, yeah, why wouldn´t I? Han är utbildad meteorolog och en av Sveriges stora auktoriteter på klimat och väderförändringar.



Jag har inte svalt någonting, men har man ögonen öppna och inte lever i en liten sverigedemokratisk bubbla så inser man snabbt att det (återigen) är män som tycker att de har en massa att förlora på att leka blindbock som reagerar med härskartekniken förlöjligande när en kunnig person nämns.



Att invandringspolitiken är totalt misslyckad kan vi nog vara överens om. Skitsnacket står du och ditt parti för.



"Att Sverige toppar våldtäktsstatistiken i Europa talar väldigt mycket emot det trygga samhälle du skriver om, iallafall för hälften av invånarna."



Men vänta nu lite. Tror du på fullt allvar att jag tycker att det kapitalistiska, rasistiska samhälle vi har idag motsvarar mitt mål med politiken???



"Har aldrig funkat och kommer aldrig att funka."



I såna fall för att du inte vill att det ska funka. Och det gör dig visst lite byxis...



"Lycka till på din missionsresa!"



Ska ingenstans. Vad menar du?



"Och det kommer från någon som aldrig har källor (eller definitioner) och underkänner i stort sett varje myndighetesutredning som visar att de sociala skillnaderna inte alls förklarar brottslighet i Sverige - men att kulturella skillnader gör det."



Men Jimmy, det har jag förklarat för dig förut, har jag inte? När det är så lätt som att bara gå in på google och göra en enkel slagning och du hittar det jag skriver om på första raden så bryr jag mig sällan om att mata dig med mask. Lite får du allt jobba själv.



Var hittar du sådana undersökningar? På bgf?



"Så du menar på fullt allvar att SD är en del av "White Pride"rörelsen" och att denna White Pride-rörelse skall förvänta sig betydligt mer än 3.3 % i svenska val?"



Nej, det skulle de gärna vilja vara, men är alldeles för fega för att våga. Jag valde bilden mest för att provocera dig, faktiskt. Men visst beundrar ni och SD nazisterna, det står klart för alla. Inte minst för de som har hört SD sjunga nazistiska kampsånger.

2009-06-17 @ 22:36:19
Postat av: HellBoy

Härskartekniken funkar rätt ofta för dig också Nicke så ta inte i så du spricker...



Klimathysterin är senaste skrämselpropagandan som människor blint skall anamma. Hur blev det med skogsdöden och säldöden mm-döden? Hela tiden tvingas vi på alla möjliga krigsrubriker som har för syfte att få oss skrämda och lättledda. En skrämt folk är ett mer hanterbart folk.

Även det så utslitna begreppet "rasist" har tjänat samma syfte. Att skrämma folk att inte säga vad de tycker och tänker är effektivt åtminstone kortsiktigt.



Avslutar här mina kommentarer då vi verkar ha kommit till vägs ände.



Over and out!/HellBoy

2009-06-18 @ 11:35:52
Postat av: Jimmy Windeskog

Det är ju kul Niklas att vi har en sådan relaktion. Och provokationen funkade, jag blev riktigt sur av det trots att detta är en så anonym blogg.



Men seriöst? Du tror väl inte att vare sig jag eller någon annan demokratiskt nationalist skulle ha något till övers för nazister eller deras demokratihatande ideologi?



Vad det sedan gäller utredningar var det främst de från BRÅ jag tänkte på i detta fall.

2009-06-18 @ 20:58:49
Postat av: Nicklas Eriksson

"Hur blev det med skogsdöden och säldöden mm-döden? "



Om du tror att skogen har slutat dö, ut i den och titta. Sälarna dör fortfarande, dock inte i samma omfattning. Man har slutat släppa ut så mycket mijögifter i Östersjön och i svenska sjöar och vattendrag, och det är jävligt bra.



Tack vare strypta utsläpp på 80-talet och övergång till fjärrvärme har inte Göteborg smog på samma nivå som London längre. På 80-talet varnade man i lokalradio folk för att gå ut. Hornsgatan i Stockholm var länge en av gatorna med Europas skitigaste luft (ja, Östeuropa inräknat), men tack vare katylsering av bilar, fjärrvärme och blyfri bensin är den inte det mer. Är det resultatet av "skrämselpropaganda" så säger jag hit me! Mer! Mer!



"Men seriöst? Du tror väl inte att vare sig jag eller någon annan demokratiskt nationalist skulle ha något till övers för nazister eller deras demokratihatande ideologi?"



Jo absolut. Annars skulle du inte gå i samma demotåg som dem.

2009-06-26 @ 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0