Svennis nya klubb, Notts co!



Stafford Rangers, masters of Marston Road since 1876!


Jag höll på att trilla omkull i morse när sporten kom på P1, men måste bara  säga att jag tycker det är vansinnigt coolt att Sven-Göran Eriksson är klar som tränare för Nottingham "Notts" County! Jag håller ju alltid på underdogen, och i Nottingham handlar allt när det gäller fotboll om Nottingham Forest som ligger i andradivisionen.

Jag följer Notts Co:s divisionskollegor Bradford "Bantams" City med ett roat intresse eftersom en kompis är från Bradford, så det blir kul att streama de matcherna.

Synd bara att Svennis
inte gick till Stafford Rangers! De ligger i engelska sjättedivisionen och är inte proffs (de är proffs ner till Coca Cola League, som Notts och Bradford ligger i), men jag har en liten fling för dem ändå, dels för att de har en så otroligt snygg logga, och för att min fina hund härstammar från Stafford.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0