Borgerlig kamplusta part III

He he he. I kölvattnet av stenhuggarstriden som IF Metall hade med de inte särskilt smått galna bröderna Henriksson i Kungsbacka sitter jag och läser gamla bloggar från november 2007. Sök på det på LO-tidningen så får ni se en fin bild på dem. Friska och balanserade personer ser de ut som.

Den här är ju helt klockren i samband med det. Jag fick rätt igen, och ni mina borgerliga vänner, fick fel.

Men det visste jag ju från början.

Min egen kamplusta ligger för närvarande på en bit under tre på en tiogradig skala eftersom jag har varit på klubben och kört ett svintungt pass med de fighters som ska representera klubben på Swedish Open till helgen. Men det går upp i morgon igen när vi i klassen ska ut på praktik med teknikinriktning. Inleder med att åka med en elektriker. Ska bli grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0