Staffar makes you go around Sisjön!

Har varit på staffepromenad runt Sisjön idag. Jättekul i vanlig ordning. Synd att det var så få där, bara tre hundar. underbart väder och allt. Jag och sambon cyklade från Olskroken till Sisjön, gick runt den och sedan cyklade vi hem igen. Ungefär 30 kilometer. Grymt imponerad av min sambo att hon orkade. 30 kilometer hade inte varit jobbigt för mig ens i ett sträck, men hon är inte lika tränad som jag och ändå fixade hon det suveränt! You rule, girl!

Nästa promenad kommer vi att ha med vår egen lilla valp, fast hon får nog åka på armen större delen av vägen då.





Fotomodellen Elsa in action!



"Grupp"bild.

image36

Störtsköna Troja med variant på staffeleende. Jag lovar att det sitter en hund bakom den där tungan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0