Nedbrottad - igen!


Den lyckan
man kan uppleva när man blir omkullbrottad av en nio veckor gammal staffevalp som sedan klättrar upp på ens bröst och ivrigt börjar slicka en i ansiktet och öronen är helt otrolig!

Men jag
tror att lillskitans lektant Azza har givit henne olater, för precis som Azza är Jenny snabb på att snappa efter näsan så liten hon är, ha ha!

Att ha hund är en lycka som borde vara alla förunnad. Vår kära uppfödare, Laila, är på utställning i Borås idag med Vegas och Diva. Vi önskar henne och doggarna lycka till!

Rubriken syftar på att jag alltid tycks bli nedbrottad av små tikvalpar. Förra året var det kompisarnas dansk-svenska gårdshund Tequila som stod för bedriften=)

Kommentarer
Postat av: Ohyra

Faen vad gullig! Kommer ni på FRA-demon så man får gulla med er hund? :)

2008-06-28 @ 10:52:18
Postat av: nicklas eriksson

Jag kommer, men vi ska inte ta ut henne bland folk första veckan så hon får binda sig till oss. Fr.o.m. andra veckan är alla som vill välkomna hem till oss såklart:)

2008-06-28 @ 11:18:13
Postat av: Ohyra

Jag såg dig men hann inte kuta fram och säga hej... Hon (hunden) ser ut som världens sötaste jycke helt klart

2008-06-28 @ 17:22:07
Postat av: nicklas eriksson

Okej, jag såg inte dig. Hittade en snubbe från mitt förra jobb som jag satt och tjötade med en stund.

2008-06-28 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0