Något för Tiina Rosenberg?

Den här är snodd från Tjuvlyssnat.se. Jobbig sida, för går man in där är det skitsvårt att lämna.

"Buss 702, Falun

Tjej ~18 och kille ~20 sitter bredvid varandra på bussen och killen läser en tidning.

Killen: Haha, det finns ett handbollslag som heter Flensburg.
Tjejen: Jaha?
Killen: Men… flens
Tjejen: Vad är det?
Killen: Det är sånt där äckligt killar får på snoppen när de inte tvättar sig…
Tjejen: Men usch.
Killen: Vad kallas det när tjejer inte tvättar sig ordentligt där nere?
Tjejen: Vet inte… feminism kanske…"

Källa: Tjuvlyssnat.se



Under strecket: idag hade vi vår näst sista tenta och jag tror fan jag satte ett VG på den. Bara en tenta kvar nu så har jag min BB2-behörighet och kan börja jobba som elinstallatör!

 


Kommentarer
Postat av: Patrik Renfors

Grattis till yrkeskarriären, du kommer inte att ångra dig en sekund. Jag är industrielektriker och stortrivs. Fast det är ju förstås alltid bättre att vara ledig.

2008-06-14 @ 17:55:25
URL: http://www.oxelokamrat.blogspot.com
Postat av: nicklas eriksson

He he, tack men jag har två terminer kvar. Ska ju bli fastighetsvärd. Men jobbar gärna mina två år som installatör sen så jag får ut min behörighet.

2008-06-14 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0