Lätt att äga folk som inte finns!

"Tobias Lindgren", känd bloggspammare från Sverigedemokraterna och fantasifigur, blir helägd av nittonåriga Hanna Wagenius från Centerns Ungdomsförbund. Läs kommentarerna till inlägget "Att sätta vapen i händerna på dem".

Hanna. Inte bara är du den enda organiserade ungliberalen från centern som inte kryper som strykrädda hundar och låter sig dränkas i spott från de som är vansinniga på Fredrick "Stasi" Federley och Annie "Thatcher" Johansson som Johan Pettersson, Marie Wickberg och pajasen och evige cufaren Ankersjö, du fullständigt äger den här fantasifiguren också.

Ska följa hur det går för dig med intresse.

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Du har rött kort på den här bloggen Roberth. För all framtid och i alla identiteter jag misstänker är du. Ciao.

2008-06-23 @ 09:27:28
Postat av: Tobias Lindgren

Oj, vad "ägd" jag blir. Jag blir så "ägd". Exakt hur gammal är du? Jag finns för övrigt på riktigt och heter Tobias Lindgren.

2008-06-23 @ 12:27:40
Postat av: nicklas eriksson

Klart att det finns en människa bakom signaturen "Tobias Lindgren", men jag tror inte på att du heter så. Det tror jag först när du framträder med något som går att ta på, ett politiskt uppdrag med namn och adress. Jag tror att "Tobias Lindgren" är ett alias som du har hittat på för att kunna föra debatt som du sedan inte behöver stå för.



Jag fyllde 34 i förrgår.

2008-06-23 @ 13:23:47
Postat av: Hanna Wagenius

Bäste herr Eriksson, hur trevligt jag än finner det att se någon göra ett till på min besöksstatistik så tänker jag inte "krypa som en strykrädd hund" heller för eventuella läsare. Tobias Lindgren läste fel, vilket framgår med all önskvärd tydlighet. Vem han är rör mig inte mycket (såvida han inte bor i Jämtlands län och kan övertalas att kryssa mig i nästa val). För övrigt är inga av dem du räknar upp vansinniga; däremot har Annie och Fredrick (som är den du bör kalla för Thatcher) bidragit till ett enormt dåligt beslut. Det kan man kritisera dem för. Helst på ett hederligt sätt.

2008-06-23 @ 23:18:02
URL: http://missbesserwisser.blogspot.com/
Postat av: nicklas eriksson

Nej och det skriver jag ju med. Men dina förbundskamrater gör det. Pinsamt. Och du kan säga du till mig, du-reformen genomfördes i slutet av sextiotalet.



Jo, vansinnigt fel ute=)

2008-06-23 @ 23:36:58
Postat av: nicklas eriksson

Åh, och Annie GILLAR att bli kallad för Margaret Thatcher. Det har hon skrivit på sin egen blogg flera gånger.

2008-06-23 @ 23:37:59
Postat av: Hanna Wagenius

Jag skulle inte säga att de kryper som strykrädda hundar. Som jag redan skrivit till dig i en kommentar på min engen blogg; de har närmare personliga relationer med både Fredrick och Annie, och jag har full förståelse för att de ogillar de ohederliga påhopp som skett.

Jag vidhåller för övrigt att det är Fredrick som ska kallas Thatcher. Tro mig, han gillar det också. Inte av den anledning jag anar att du tror, visserligen.

2008-06-24 @ 10:13:02
URL: http://missbesserwisser.blogspot.com/
Postat av: nicklas eriksson

Okej då: de kryper som narrar som hängt upp hela sina politiska karriärer på vänskapen med två personer vilka nu håller på att förlora den makt de har att förse Pettersson och Wickberg med makt.

2008-06-24 @ 20:04:00
Postat av: Tobias Lindgren

Jodå, Nicklas, din lilla rasist som kallar Dragan Klaric (sd) för "husneger", jag heter verkligen Tobias Lindgren, men då jag inte vill bli av med mitt arbete och bli uthängd har jag ingen blogg eller talar om var jag bor. Mitt namn är vanligt, och därför kan jag komma undan med mina sd-sympatier. Går jag ut med var jag bor kan du lokalisera mig och ange mig. Jag är inte offentlig sverigedemokrat men går ändå ut med mitt namn eftersom det är så pass vanligt. En kompromiss, alltså. Kanske kandiderar jag för sd 2010, så då får du se mig. Jag hoppas att du samlar på dig alla citat som du ska skicka till Expazi då. :-)



Och för övrigt tillhör jag inte samma släkt eller familj som Jorma Lindgren. Att vi bär samma efternamn är blott ett sammanträffande.

2008-07-01 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0