Public Service Announcement!

Ni är ett gäng som läser Arbetarperspektiv, betydligt fler än som kommenterar. Att jag skriver om intressanta saker trots att det inte är så jättemånga som kommenterar får jag väl tro på för strömmen minskar inte. Snarare klättrar den lite. Vore kul om blogg.se införde en funktion som gjorde att man kunde se inlägg för inlägg istället för hela bloggen.

Anyway, så ni vet det: starting tomorrow (18/1) kommer jag inte att kunna skriva eller kommentera på en vecka. De ska byta något i vårt hus och det kommer att göra så internet ligger nere av någon anledning.

Nästa fredag ska det tydligen vara klart.

Brought
to you in part by Arbetarperspektiv och Kent Brockman.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det enda intressanta med den här bloggen är hur fel ute och obildad den är. Bristen på kommentarer beror nog på att du är så långt ute och snurrar i hälften av dina inlägg att man inte vet var man ska börja och den andra hälften är fyllda med låga påhopp och personangrepp och förtjänar inga kommentarer. Inga återbesök för mig.

2008-02-03 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0