Nu fattar jag varför tanten hade så rutten koll!

I partiledardebatten häromdagen hyllade centerns partiledare och, tyvärr, näringsminister Maud Olofsson i debatten ett litet privatdrivet aoptek i Sydafrika där hon kunde få sina öron spolade (jag kunde ha skrivit något elakt här, men anser att det är tillräckligt som det är).

Jag begrep inte när jag hörde det: "Vad katten, har tanten så dålig koll? Det finns ju här med!" tänkte jag. Och det är ändå i det ondskefulla apoteksmonopolets namn!

Men nu fattar jag. Vi i Göteborg var först igen! Inte så underligt att tant Olofsson inte visste om det, news come in slow on the backside, ha ha ha ha!

http://www.apoteket.se/rd/d/5306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0