SMR går på patrull i Partille!

Ha! Den så kallade Svenska Motståndsrörelsen skriver kamprapport på sin hemsida över att de var uppe och vandaliserade i Furulund.

De var där på torsdagkvällen och innan lunch på fredag var samtliga deras klistermärken borttagna. Då jag tömmer papperskorgarna har jag även den stora glädjen att informera om att de var fulla av organisationens flygblad som tydligen stoppats i de boendes brevlådor.

Jag har även ägnat stora delar av min lunch åt att ta bort deras och rivaliserande nazistgängs propaganda från torget i Partille och andra delar av Partille Centrum. Klickskrapan är en fantastisk uppfinning och ihop med lite hett vatten finns det inget dekallim i världen som står emot.

Kommentarer
Postat av: Johan

Härligt!

2008-02-26 @ 17:06:49
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja det kändes skönt. Ringde även Partille Kommun idag och bad dem att ta krafttag mot naziannonseringen i Partille Centrum.

2008-02-26 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0