Federley gör mig besviken!

Inga rykten om någon motkampanj från överklassens lata klubbhoppande jeunesse d´or mot SACs blockad mot moderaternas favoritrestaurang Lilla Karachi, där den allt annat än seriöse ägaren vägrat betala ut lön till sin delvis svartanställde arbetare.

Jag, som trodde att er kamplust satt så djupt som närmsta espressobar fick fel. Den sitter inte ens så djupt. Eller kan det vara det att ägaren är en svartmuskig pakistanier och inte en blond söt flicka "som bara vill sköta sitt livsverk, sin dröm" som Sofia, och därmed ingen bra media?

Eller skräms ni lite grann av de rödsvarta fanorna? Känner ni av SAC.s klasshat lite tydligare än LOs? Känns det lite mindre som en lek för er när SAC är inblandade?

Jag vill veta. Vad är svaret? Var är motkampanjen? Federley, så besviken du gör mig!

Kommentarer
Postat av: Federley

Är på jobbresa. O hade du läst min blogg hade du redan sett vad jag postade tidigare i veckan.

2008-02-03 @ 20:32:34
URL: http://federley.blogspot.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag vet vad du har skrivit, men mig veterligen har ni inte gjort något.

Visst är SAC lite läskigare än LO..? Tycker du inte det?

2008-02-04 @ 17:12:16
Postat av: jonas

Ryktas att Federley missade sina "reservationer" på 10 bord på restaurangen, synd!

2008-02-05 @ 23:41:22
URL: http://www.motkraft.net
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, är det inte? ;)

2008-02-06 @ 06:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0