Sverigedemokraterna - nu även med spåtanter?

Passar i och för sig ihop rätt bra med den övriga pajasförsamlingen som utgör sverigedemokraterna och deras resande marknad till tivoliskojerier.

Den så kallade "Tant Elisabeth"
som skriver ihop med den allt mer desperate Dragan Klaric på hans blogg skriver såhär:

"Man kanske skulle ringa en spågumma och se vad 2009 har att erbjuda en. Själv lägger jag kort för att se vad som händer och vilka goda råd jag kan få. Men om man är seriös så tar man inte betalt för tjänsten eftersom då mister man gåvan.

Elisabeth
"

Detta angående den norska
stortingsledamot som i likadan vidskeplighet som tant  Elisabeth själv ger uttryck för men ändå hånar, ringde en massa medielinjer och lät skattebetalarna ta notan.

Jojo. Det är knappt det är lönt att försöka göra narr av cirkus Helsingborg mer, det sköter de så utmärkt själva. "Lägger kort"! Sedan sätter du ut en tallrik gröt till tomten eller? Någon jävla måtta för det väl snart vara på nyvidskepligheten här i landet! Och ni ska ha mage att klaga på muslimer för att de tror på Allah!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hej när slutade du med fulltextfeeds? om du kan byta tillbaks vore det kanon, jag har så mycket i min läsare att jag sällan orkar klicka mig vidare, och jag tycker allt att denna blogg är trevlig att läsa.

2009-01-01 @ 19:28:16
Postat av: Nicklas Eriksson

Hej själv Kristoffer.



Har jag slutat med fulltextfeeds? Pinsamt kanske, men jag har ingen aning om vad det är. Kan vara att jag ändrat någon inställning? Om du orkar förklara kan jag titta på det.



Hälsningar

2009-01-01 @ 19:33:49
Postat av: Johannes

Sverigedemokraterna har äntligen hittat sig själva! Vi borde vara glada för deras skull =) Fast det blir lite patetiskt att dem gnäller på muslimer när de själva är minst lika galna om inte värre.

2009-01-02 @ 14:37:16
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Jimmy Windeskog

Nu var du väl ändå mer krystad än kreativ i ditt angrepp?

2009-01-03 @ 14:31:11
Postat av: Nicklas Eriksson

Mja, möjligt, men det var inte så allvarligt menat heller. Tyckte bara att det var lite komiskt att hon i samma inlägg som hon angriper en annan (med blattebakgrund surprise surprise!) för en uppvisad egenskap själv erkänner samma dumma infantila vidskepelse i samma inlägg.

2009-01-04 @ 04:58:31
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0