Phelps är dopad!

Har lämnat in om ett t-shirttryck: "Ni som tror att Phelps inte är dopad kan inte vara kloka!"

För det tror jag att han är. Tokdopad. Om inte nu så tror jag att han rider på effekterna av dussintals kurer som inte syns på proverna längre. Precis som flertalet "stora" olympier.

Vetefan om jag inte håller med Torbjörn Tännsjö lite, det är nog snart lika bra att släppa dopningen fri. Den jävla skiten är som maskrosor, går helt enkelt inte att bli av med i vilket fall.

Men lite komiskt
var det att läsa Carolina Klüfts patetiska raseriutfall över att över 60 procent av de röstande på Aftonbladet trodde att det fanns dopade i den svenska OS-truppen för ett par veckor sedan. Hon ska nog inte lyssna så mycket på Carola, det verkar ha gjort henne obotligt naiv.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är övertygad om att även svenska elitidrottare dopar sig. Inte alla, men några stycken. Tännsjö har en poäng.

2008-08-13 @ 20:55:30
URL: http://hbt-sossen.blogspot.com
Postat av: nicklas eriksson

Jadå, det tog inte slut med Tomas Johansson och Ricky Bruch inte.

2008-08-13 @ 21:48:21
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: joel

Tännsjö är en knäppskalle som bland annat förspråkar mord, men i det här fallet hamnar han helt rätt =)

2008-08-13 @ 23:08:46
Postat av: nicklas eriksson

Jo jag vet att han har en del minst sagt underliga åsikter. Han klarade sig inte bra i debatten i P1 mot han värmlänningen från friidrottsförbundet heller rent debattekniskt, men jag håller allt med honom lite grann ändå.

2008-08-14 @ 18:16:06
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: HairySwede

I think Abrhamaian is doping. Did you see that roid rage?

Postat av: Nicklas Eriksson

Hårsäcken, du får allt svårare att stå för dina uttalanden tror jag. Tror du att våra förfäder led av "roid rage" när de gick bärsärkagång?



Men för att tala klarspråk: ja jag tror att Ara är dopad. Han är ju för fan en idrottsprodukt av Sovjetunionen, född och uppfostrad i förra Sovjetrepubliken Armenien som han är. Dessutom hade han talang, för han blev satt i en statlig brottarskola vid späd ålder, så ja jag är övertygad om att han likt Phelps är fetdopad. Inte nu, men han har definitivt muskler som som han fått hjälp att utveckla genom olagliga metoder. Dock utan egen försorg. I Sovjet valde man inte sitt liv. Det har Phelps gjort.

2008-08-16 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0