Håkan Hellström skaldar åter!

Håkan Hellström som i GAIS-kretsar (i alla fall bland oss bittra på gais.nu) är känd som "den store poeten" ger Stockholm en välförtjänt bredsida. Och han har o så rätt tycker jag, i alla fall för det mesta. Att nollåttor är ena snobbar är mer regel än undantag. Det var bland annat därför jag valde att flytta till Göteborg, här kan jag ha kvar nästan hundra procent av min gamla dialekt, det är det bara skåningar som kan i Stockholm.

Nu är nästan hela min grupps case om nyckeltal klart! Wiii! Samarbete rules! Jag och sambon ska fira med att gå och äta på Tidbloms, ett mycket trevligt och sympatiskt hotell ett stenkast från oss som har mycket god mat och dessutom Schyssta Villkor! Det gynnar jag gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0