Stureplansprofiler och strypsex

Jag läser på expressen.se om de så kallade Stureplansprofilerna och deras gärningar. Inte finns det minsta tvivel om att de är skyldiga, men säkert kommer de att gå fria. De är ju överklass och i princip omöjliga att döma för något.

Men skitsamma, just nu i alla fall.


För poängen är att deras snack om att många tjejer gillar att bli förnedrade sexuellt, och att många dessutom gillar "hårda tag" är ingen nyhet vare sig för mig eller för flera av mina killkompisar. Vi satt och snackade om det där på jobbet för inte så länge sedan och kom fram till att både jag och en kille till (som fan bara är tjugo!) träffat tjejer som velat att man ska strypa dem medan man har sex. Den jag träffade bad mig att sätta händerna runt hennes hals och klämma åt. Tveksamt gjorde jag henne till viljes, men när jag hörde hennes ulkande, hostande läte tände jag av som en tändsticka under en tiolitershink med vatten. Jag sade åt henne att det där får du hitta någon annan som ställer upp på, för det var bara äckligt.

Lasse berättade ungefär samma sak. En av mina allra bästa vänner har berättat om tjejer som knappt vill ha sex utan riktigt perversa inslag. Analt var i alla fall standard för en av dem, utan det var det inte värt att ha sex. En annan kompis tjej ville ha rejält med smisk. Det har hänt mig också, att en tjej bett att jag ska slå henne på skinkorna och kalla henne för fula saker.

Jag har så svårt att fatta det där, hur en normal och socialt anpassad människa kan tända på sån skit? Och när man inte ställer upp för att man inte tänder på att dehumanisera folk man tycker är vackra, intressanta och sexuellt tilltalande så kallas man för vaniljtönt också hittar de sig... ja vadå, en Stureplansprofil kanske?

Någon gång
hoppas jag på att kunna begripa vad som gör att folk vill känna sig förnedrade, smutsiga och inget värda i sexuella sammanhang. Jag hoppas på att kunna begripa varför det är så vanligt och jag vill vinna insikt i hur man gör för att tända på det för som det är nu är jag ett vitt papper.

Jag hoppas också på att det ska gå att fälla skyldiga män för våldtäkt be they rich or poor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0