Alla borgare bloggar om Sahlin!

Bloggen Bent? Check!
Mina Moderata Karameller? Check!
Sakine? Check!
Folkpartiet i Nacka? Check!
Fredrik Malm? Check!
Dyslesbisk? Check, eller nej vänta hon skriver om Per Nuder!
Niklas Wykman? Check!
Jimmie Åkesson? Check! Iofs inte med i den så kallade alliansen men för en borgerlig politik.
Stefan Olsson? Check!

Nä men ni fattar, så kan jag hålla på. Hade jag orkat jobba mig hade jag kunnat sitta hela jävla natten och kolla borgare som blir mer och mer desperata över att folk inte har vett på att uppskatta deras "frihetspolitik" och istället för att komma med kreativa idéer för hur det ska lösas kastar sig över Mona Sahlin och hennes göranden och låtanden? När ska ni lära er att ni inte är i opposition längre, ni beter er som taffliga skolungar som ska åka skridskor för första gången!

Släpp sargen och kom in i matchen! Om man haft ett helt år och ändå inte lärt sig jobbet är det kanske ingen idé att fortsätta provanställningen eller?



Kommentarer
Postat av: Knute

Du tycker inte man ska kasta sig över Mona Sahlin och hennes göranden och låtanden, men nu är det faktiskt hon som styr partiet, omgiven av en liten klick tvivelaktiga rådgivare.
Arbetarrörelsen finns nästan inte längre, men med de muslimska invandrarnas hjälp tänker Sahlin skapa en ny folkrörelse. Hennes förebild är terrororganisationen Hamas i Gaza. Dagens Nyheter berättar om en pressträff i partihögkvarteret:
"Hon har ett par av sina närmaste medarbetare runt sig. Ingen av dem arbetade med Göran Persson i Rosenbad när han var statsminister.
Det socialdemokratiska partiet ska lära av Hamas, skämtar någon. Den islamistiska rörelsen i Gaza byggde sin framgång genom att ge människor social service på basplanet. Nu planerar socialdemokraterna att själva starta ungdomsgårdar."
Socialdemokraterna kunde lika gärna jämföra med Hitlerjugend och de kollektiva projekten i Tyskland. Eller massmobiliseringen i Sovjet efter 1917.
Sahlin höll på att få en av Hamas raketer i huvudet när hon var på besök i Israel, men det hjälpte tydligen inte. Sådan är hennes personlighet, hon har varit dumdristig förut och nu ger hon sig i lag med islamiska terrorister. Det är ledaren för Sveriges största parti som gör det.
Den stenhårda maktspelaren Mona Sahlin gnuggar händerna. Socialdemokratins nya väljarbas är utan tvivel de muslimska bidragstagarna. Vad säger de gamla sossarna om det? Vem som helst utom Måna Muslim skulle vunnit om vi fått ha medlemsomröstning, säger de.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=693096

2007-09-22 @ 20:42:07
URL: http://everykindapeople.blogspot.com/
Postat av: Nickersson

Såna här infantila dumheter får stå kvar för att visa vilka otroliga tokdårar bland annat sverigedemokraterna har som symaptisörer(medlemmar?). Ingen idé att slingra dig på den, Knute, sympatisör är du definitivt, men hur är det med ditt medlemsskap?
Förresten, du vet att Unga Örnar har drivit fritidsgårdar i Sverige i många decennier va..? I lihet med Svenska Kyrkan. I likhet med frikyrkorna. I likhet med nykterhetsrörelsen. Skärp dig Knute, yoy need to get in the driving seat of your life istället för att surfa runt på en massa hatarsidor. Du kan ju i princip ingenting om det du skriver om, det är så sorgligt att se.

2007-09-23 @ 22:39:13
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: Knute

Surfa runt på hatarsidor? Är detta en sådan? Det tror jag inte, så låt oss sluta fred Nickersson. Jag förstår att du vill vara lojal med Sahlin, men jag har mina tvivel. Den siste sosse jag höll på var Ingvar Carlsson, men redan då var partiet på väg ut i ett moraliskt gungfly. Från presskonferensen med Sahlin som jag refererade till: "Hon medger att väljarna - inte bara alliansen - såg socialdemokraterna som ett bidragsparti. - Därför har vi en hemläxa att göra om arbetsmarknaden. Det en av de stora frågorna nu, säger hon." Undrar hur hon ska lyckas med det när alliansregeringen håller på med den läxan som hon säger sig behöva göra.
Det är tydligen tabu att tala om invandring och muslimer och terrorism och så vidare utan att få skällsord efter sig. Jag försöker bara vara saklig och har ingen dold rasistisk agenda. Jag är rädd för polariseringen i samhället, det kan bli tufft framöver.

2007-09-25 @ 20:23:21
URL: http://everykindapeople.blogspot.com/
Postat av: Nickersson

Jag vill inte alls vara lojal med Sahlin, jag avskyr hennes företagarvänliga retorik och hade jag fått bestämma hade (s) nya partiledare hetat Göran Johansson.
Ingvar Carlsson? Är inte han lite för liberal för din smak?
Jag har läst dina kommentarer på hatsidor Knute, jag tror inte det finns så värst många som kallar sig så på nätet. Om det inte är så att nån vill smutskasta dig förstås.

2007-09-25 @ 22:47:06
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0