Jimmie och järnrören

Det har inte undgått någon som följt SD:s tillblivelse från de råa uniformerade huliganer i uniform som marscherade med armbindlar på gatorna i svenska småstäder att de där råskinnen försvann. Men gjorde de verkligen det? Partiet förändrades lite, idoler byttes ut, men på allvar? Nej. Erik Almqvist har förvisso varit fotbollshuligan, så hos honom sitter närheten till våld och råhet helt naturligt, men även hos de små råttungar som hänger på de tuffa killarna som Erik Almqvist och Björn Söder finns en fascination för våld. Varför tror ni annars att Kent Ekeroth filmade och den där tredje lille bratfjanten hängde på? De ville se våld men vågade själva inte göra något.

Jaja, det är underbart med ett parti som visar sina sanna färger gång på gång på gång. Det är inte bara en fascination för våld som fascinerar de här trasiga männen - de är ganska korkade också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jimmy Windeskog

Hehe, när skulle SD ått i uniformer? 164`6?

Kom igen, du kan bättre än sådana här verklighetsfrämande lögner.

2012-11-17 @ 15:59:04
URL: http://nationellidag.se
Postat av: Jimmy Windeskog

Sedan frågar jag om källa på påståena om Söder och Erik. Jasså, du hade inga? Vad förvånad jag blir!

2012-11-17 @ 16:00:22
URL: http://nationellidag.se
Postat av: Martin

Männen!? Nja, det är uppenbart för var och en att det rör sig om pojkar, pojkar i manskostym. Men ändå rädda pojkar med ett sorts mindervärdeskomplex.

Våldet kommer ur deras känsla av maktlöshet och rädsla.

2012-11-17 @ 19:08:49
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag har sett Erik Almqvist slåss själv, med egna ögon. Har själv stått på ståplats i över tjugo år vettu. Jaså, du tar inte ett vittnesmål som giltigt? Vad förvånad jag blir.

Vad påstår jag om Björn Söder mer än att han räknas som en av SD:s tuffa killar?

En som idag sitter i riksdagen för SD var i min hemstad i början av 90-talet, marscherade uppför centralgatan i beige uniform, armbindel med fascistfacklan på och hotade sedan mig och två kompisar till livet. Han kände inte igen mig när vi senare träffades men jag glömmer aldrig synen av honom i sin uniform och hur otroligt obehagligt det känns att se honom i mitt lands riksdag.

2012-11-18 @ 17:52:20
Postat av: Jimmy WIndeskog

Okej, källan var alltså en mytoman i en antidemokratisk liten kommunistsekt. Ja det var ju trovärdighet som hette duga det.

Vem som ser Söder som "tuff" vet jag inte, inte hört det om honom sedan jag träffade honom första gången 1995 i alla fall. Fast du har väl bättre källor?

Och som sagt, skall du påstå saker mot en ickenamngiven SD:are helt utan grund så måste du nog bygga upp lite trovärdighet först. Och det kan ta ett tag efter alla dina år i politiskens sektmarker.

Men försök gärna mer, dina sida är väldigt underhållande trots att du knappt orkar skriva något. Kan jag få berätta ett "säkert rykte" om min egen person? Försök tävla med dina polare nazisterna vettja! =)

Svar: Att du är dömd för något så ljuvligt pinsamt för att ha snattat... wait for it... Folköl?

Tja. Om en varelse som du ser mig som icke trovärdig eller inte, det bryr mig inte faktiskt. Du är ju fan sorglig Jimmy. Hade det inte varit för dina lönebidragsanställningar på diverse nazistblaskor hade du inte haft ett arbete i hela ditt liv trots att du påstår att du är akademiker. Ta och sluta snylta på samhället och skaffa dig ett arbete va?
Nickersson

2013-01-22 @ 17:21:17
URL: http://www.nationellidag.se
Postat av: Jimmy WIndeskog

...för du vet att SD aldrig haft några "uniformer" va? Jag vet att kommunistiska grupper hade det i Göteborg en gång i tiden, men det har väl tom dom släppt nu?

Det är ibland helt omöjligt att veta när du skämtar, leker dum eller frsöker vara seriös.

Svar: Jo det har de. Jag har sett det med egna ögon. Tyvärr fanns inte mobilkameran på 90-talet annars hade jag haft bilder på det.
Nickersson

2013-01-22 @ 17:23:06
URL: http://www.nationellidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0