SM i Kyokushinkai!



Osu no seichin!


I mitt liv är träning
en mycket viktig ingrediens. Mina favoriter att utöva är karate, boxning och hundsporter. I kväll ska jag iväg till klubben jag tycker så mycket om och träna, Keiko.

Keiko är en mycket fightinginriktad klubb och har ofta minst två deltagare i landslaget i Kyoukushin.

Den 23:e oktober
i Kristinedalshallen, anordnar Keiko det första Svenska Mästerskapet i Kyoukushin någonsin. Vi har alltid fått kalla tävlingen för riksmästerskap av olika anledningar, men nu får det heta SM!

Hårda och spännande fighter med ett stort antal av landets bästa karatefighters utlovas!



Kommentarer
Postat av: Gustav

Tufft! Hoppas att det blir ett lyckat evenemang.

2010-10-15 @ 17:33:29
Postat av: Nicklas Eriksson

Det tror jag det kommer att bli. Keiko har bra vana av att arra stora grejor redan.

2010-10-15 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0