Stoppa Matchen del II!

Är det här ett bevis på det man alltid har misstänkt: att tennisspelare inte är the sharpest tools in the shed? Jag menar, Björn Borg har ju aldrig imponerat på någon med sina briljanta analyser av vare sig det ena eller det andra. Inte någon av de som följde i hans spår heller. Deras grej var att stå och fjutta en liten luddig boll över ett nät och bli miljonärer av det (jösses!).

Å andra sidan
har vi bröderna Klitschko som är tungviktsproffs i boxning och läkare båda två samt sensei Dolph Lundgren som har tredje dan i Kyokushinkarate och är kemiingenjör. Well.

Nu bevisar Mats Wilander
i intervju med fulmedia att han inte begriper demokrati.

""I understand the logic," said Mats Wilander, the former world No.1 who is now Sweden's team captain, in a telephone interview. "What we don't understand is how you have five people of one party in politics and four people of the other party and you vote 5-4 and that's the way we lose the crowd. How can it not be more clear cut than that?"

Så traditionen inom
svensk tennis verkar fortsätta. I helgen stoppas matchen!

Kommentarer
Postat av: Rog

Jag tror ärligt inte det kommer ske så mycket under matchen. Verkar som om den ideologiska fajten avgörs här på nätet. Hoppas du inte misstycker. Men jag länkade till din blogg från min.

2009-03-06 @ 23:21:07
URL: http://blogghelvetet.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag tror heller inte att matchen kommer att stoppas. Men å andra sidan tror jag att den stackars skånepolisen kommer att bli GRYMT besviken, för jag tror inte att det kommer att bli något värre än det som varit vid demosarna.



Det är helt okej med länkningen.

2009-03-07 @ 00:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0