Sverige svankar upp!

Den här spyan från israeliskt håll är riktigt rolig.

Visst, det är
löjeväckande att påstå att det har förekommit regelbundna mord för att stjäla organ, det låter som en haschskröna från Kao San Road som mer härdade backpackers drar för att skrämma de färska med. Det skulle inte förvåna mig om det har förekommit någon gång, det pågår vanisnnigt mycket shady business i världen, men regelbundet? Nja. Och att det skulle bero på att de som pekas ut är judar? Snälla, sluta!

Men Israel visar sina true colors i det här debattinlägget. "Mellanösterns enda demokrati" förstår inte hur Sverige kan "tillåta" att Aftonbladet publicerar det de gör. Vadå "tillåter"? Och alla minns väl hur "Mellanösterns enda demokratis" sverigeambassadör för några år sedan tog censursaxen i egen hand och kastade en utställning som han tyckte var för kritisk mot "Mellanösterns enda demokrati" i vattnet.

"Mellanösterns enda demokrati". Ha, jo jävlar! Och Sverige inte bara tar emot, Fredrik Reinfeldt är där och smörjer innan. Sorgligt.

Uppdatering: till och med en Lila liberal håller med mig! Det var som tusan, nu kommer Johan Ingerö (killen som garanterat hade varit med i Hassangänget om han haft åldern inne och Alexander Bards konkurrent om titeln som Folkpartiets självutnämnde chefsideolog trots att han inte är medlem!) att ringa hem till killen och skälla ut honom!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Ingerö håller ju med dig i den här frågan, dvs Sveriges ambassadör beter sig dumt och att det är tidningens ansvar oavsett vad man tycker om själva artikeln. Så du har det presumtiva Hassangänget(?) med dig... ;)

2009-08-20 @ 23:48:29
Postat av: Nicklas Eriksson

Ha, det gjorde han minsann inte först! Nej, kan tänka att det är en del supporters till "Mellanösterns enda demokrati" som inte kan göra mycket annat under stort tandagnissel efter att rasisten och galningen Avigdor Lieberman har hutat åt deras utrikesminister och sagt åt honom att statskontrollera medierna i Sverige;)



2009-08-21 @ 18:03:48
Postat av: Nattis

Jag är lite förvånad, jag har inte fått en enda kommentar om att jag är nazist, antisemit etc idag, de allra flesta verkar vara uppriktigt förbannade gentemot Israel... antar att de inte satt upp mig på dödslistan än!

Du har heller inte fått så mycket, KAN det bero på att det är fredag? Inte otroligt alls faktiskt när jag tänker på det.

Ha en skön helg!

2009-08-21 @ 20:01:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Magen
Postat av: Nicklas Eriksson

Nattis, det låter som om du inte får den sionistiska uppskattning du förtjänar! Jag måste säga att det varit lite torrt här med. De svenska sionistdrängarna skäms nog över hur deras heja-objekt faktiskt har förbrutit sig mot yttrandefriheten som de hävdar finns i "Mellanösterns enda demokrati" också, och inser att det vore politiskt självmord att stötta i det här läget, och jag antar att jag inte är tillräckligt stor för att amerikanska och israeliska muppar ska hitta mig annat än i undantagsfall:)



Detsamma du!

2009-08-21 @ 23:19:18
Postat av: Johannes

Har också sluppit undan dessa antisemitism anklagelser osv. Konstigt, då jag ändå skriver rätt mycket om Israel. Man får väl vara glad att bloggen inte är så "känd" helt enkelt.



Dock måste jag säga, att de är så j-vla smaklöst att höra dessa liberaler, låtsas liberaler och för den delen kristna galningar försvara Israel vad f-n dem än gör. Men sådana är ju liberaler, snabba att gnälla på länder de inte gillar och som begår något brott men ALDRIG säga något ifall de är något land dem gillar som gör något. Smaklöst! Måste väl ändå berömma Carl Bildt (aldrig hänt förr) som ändå kritiserar Israel lite vilket får ses som bättre än ingenting då alla (ja, i princip alla) från högerhåll ställer sig obehindrat på Israels sida.

2009-08-22 @ 12:36:33
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Nicklas Eriksson

Nej, det är sant. Får väl ge liiiite cred till han "Lila liberal" som tog avstånd väldigt tidigt samt ännu lite mindre men i alla fall nåt, till Johan Ingerö (har heller aldrig hänt förr) som ändrade sig.

2009-08-22 @ 15:24:12
Postat av: Johannes

Nicklas, såg din kommentar på Gulan Avcis blogg. Hon svarade faktiskt på den=). De blev ju fan mest underhållande när hon först kallade artikeln av Boström i aftonbladet (läst den, absolut inget antisemitiskt. Någon förvånad?) för antisemitisk för att sedan i princip kalla chefredaktör Jan Helin, nästan hela ledarredaktionen och Åsa Linderborg för antisemiter dem oxå mer eller mindre. Hon är så pinsam att de saknar motstycke. Självklart är hon långt ifrån ensam på högerkanten att vara det men ändå. Jag kan bli så j-vla förbannad att dem hela tiden använder antisemitismen i de mest bissara lägen. Fy fan!



Möjligt att jag gick lite OT. Ber om ursäkt. Sen behövde jag skriva av mig och tyckte just ditt inlägg passade bra till detta. Hoppas det gick bra annars går de alldeles utmärkt att ta bort det. Sa ju knappast något som inte tidigare varit sagt.

2009-08-23 @ 21:42:02
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Nicklas Eriksson

Äh, det är lugnt. Hon är ett av de mer pinsamma inslagen i svensk politik och så hejdlöst rolig att driva med. Nästan lika rolig som hennes koleriske krigshetsare till make, Fredrik Malm. Han tror att han är immun mot rasismkritik för att han är gift med henne, så han censurerar alla mina kommentarer.

2009-08-25 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0