Oroande utveckling av den svenska polisen!

Följ liveuppdateringen från SalemMotkraft.net. Om den här utvecklingen fortsätter från polisens sida dröjer det inte längre förrän folk börjar beväpna sig, och då jävlar har vi riktiga problem!

Respektera mötesfriheten ska även
den svenska polisen göra! Vi kan inte acceptera godtyckliga "förhör" och "ID-kontroller" för att hindra människor från att säga sin mening, då är vi inte ett dugg bättre än vad Italien är. Snart, jag lovar, kommer det första seriösa förslaget från riksdagen att ställas om att använda armén vid såna här tillfällen. Det kan komma från vilket som helst parti, utom förmodligen från Vänsterpartiet, med tanke på den vansinniga uppmaningen att begränsa mötesfriheten som kom från alla partier i Salem utom (v). Även sossarna slöt upp som demokratins dödgrävare, min glädje över att sedan snart ett år inte längre vara medlem där har aldrig varit större, och heller inte mitt förakt för dessa historielösa så kallade företrädare för arbetarrörelsen.

Sluta för helvete upp att pepparspreja
ungar och sluta för helvete upp att ha målet att låta nazisterna gå oemotsagda! De dödar oss och vi får inte ens vara där för att protestera mot dem? Någon måtta får det faktiskt vara!

Kommentarer
Postat av: Calle

Helt orelaterat till det här måste jag bara, angående hantverksarbete i USA, berätta att jag nu har mögel i mitt badrum också, efter knappt 5 månader.

2008-12-06 @ 16:29:30
URL: http://www,callebergstrom.blogspot.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Nää, vad faan!



Det är ju sanslöst! Möglar hela det där landet bort eller?

2008-12-06 @ 17:39:44
Postat av: Nicklas Eriksson

Helt oaktat en annan grej så anslöt sig 17:09 den "aktive antinazisten" Jimmy Windeskog till nazisternas marsch i Salem.



Hur förklarar du det, Jimmy?

2008-12-06 @ 17:42:31
Postat av: Per

"[17:09] ND politikern Jimmy Windeskog anslöt sig just till nazisttåget i Salem."





Antinazist my ass. Du brukar ju hänga här din jävla tönt. Det kommer alltid att finnas en ståplats i Nybriviken för dig.

2008-12-06 @ 18:32:38
Postat av: Jeanettes

Galet galet!

Skulle ett sådant förslag komma upp (ett seriöst sådant) så vet jag inte vad jag skulle göra. Det är änna dags att folk börjar vakna nu!

Jag blir så galet arg!!!

2008-12-06 @ 18:41:24
URL: http://www.jeanettestojic.blogspot.com
Postat av: Frasige

Buhu, polisen griper mig om jag kastar saker på dom! Vilka fascister!

2008-12-06 @ 19:27:11
Postat av: Daniel

Frasige>



Håll din stora käft stängd om du inte var där.







2008-12-06 @ 21:31:23
Postat av: Erik

Ut med propaganda om polisens övergrepp mot demokratin! Grina inte över att vi blev slagna som vanligt, påpeka hur polisen är antidemokratisk!

2008-12-07 @ 05:07:09
Postat av: Nicklas Eriksson

Frasige träffar faktiskt mer rätt än han i sin egen bombastiska svenne bananiga självrättfärdighet kanske begriper eftersom polisen INTE bara griper och misshandlar dem som kastar saker på dem utan även en massa folk som befunnit sig på samma plats vid samma tillfälle. Det är en fara för demokratin, att alla antas vara skyldiga tills motsatsen bevisats, och ska det vara på det viset kan vi lika gärna skrota illusionen om ett rättssamhälle totalt.

2008-12-07 @ 12:19:48
Postat av: Jimmy Windeskog

Jag ser inte riktigt problemet att använda pepparspraj mot kriminella kravallelement. Detta är ju faktiskt polisens uppgift, att bekämpa brottslighet på gator och torg (och i skogar).

2008-12-09 @ 09:23:13
Postat av: Nicklas Eriksson

Inte ens när det är barn det rör sig om?

2008-12-09 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0