Ett löfte till mig själv!

Härmed lovar jag och svär att jag med all min mentala styrka och varje uns av karaktärsdrag framgent ska försöka hålla mig borta från bajsfontänen som kallas Politikerbloggen.

De patrask som frodas där är inte värda att lägga tid på, särskilt inte folkpartisten Malmö-Bengt. Lustigt att en HBT-person lägger ner så mycket tid på att hacka på invandrare, jag fattar det inte. Han måste skämmas för sin läggning eller något

Nå, det är ju bra för (fp):s motståndare i Skåne, för han är lättare att knäcka i debatt än en rutten valnöt, men han är som den mentala skitunge han är, förlorar han går han till personangrepp.

Bloggadministratören
är heller inte mycket att ha, Daniel Alsén ger ett extremt veligt intryck och verkar livrädd för att ta bort de värsta avarterna, däribland Malmö-Bengt, permanent.

Jag hoppas
att jag ska kunna hålla mig borta från Politikerbloggen som började bra, men nu har förvandlats till en mental kompost som inte är särskilt välskött. Jag börjar nu med att rensa cachen så att den försvinner ur adressfältet.

Farväl, Politikerbloggen.
Må du dö sotdöden.

Kommentarer
Postat av: Roberth Ström

Vi kan alltiod hoppas du håller dig borta! För värre dynga än den som kommer från dig har sällan skådats. TT är en lögnaktig propgandaapparat att du inte ens visste det visar hur lite du vet!

2008-04-17 @ 08:49:34
Postat av: Nicklas Eriksson

Nej jag begriper att du tycker det. Mörkermän gillar aldrig sanningen.

2008-04-17 @ 09:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0