Naturligtvis är SD rasister. Thomas Karlsson säger vad de tycker.



Inte långt till vare sig piskan eller stövlarna

Att påstå att
brottslighet skulle sitta i generna hos vissa människor är ju själva definitionen för rasism, och det framför sverigedemokraten Thomas Karlsson, 51, från Trollhättan.

Begriper inte vem SD tror att de lurar med slipsarna och kavajerna? Det är inte värst långt in i garderoben de har hängt uniformerna, kopplet och ridpiskan. Stövlarna står såklart stand by och putsade precis bredvid. Men det visste vi ju redan...


Kommentarer
Postat av: Jimmy Windeskog

Du verkar ju inte ens försöka vara trovärdig i ditt SD-hat längre. Du kan nog bättre än sådana här bottennapp.

2010-09-16 @ 00:39:37
URL: http://bssborlange.blogspot.com
Postat av: Martin

Jimmy,

skall man recensera ditt inlägg, så når du inte särskilt långt. Du baserar inte ens din kritik på fakta, till skillnad från de du kritiserar. Finns inget i verkligheten som motsäger inlägget.

2010-09-16 @ 05:38:44
Postat av: Anonym

Alla minns väl vad sverigedemokraten Ulf Oscarsson, 67, sa i City den 26 augusti i år: "Jag som svensk kan inte ens i min hjärna få för mig att våldföra mig på en kvinna. Det ligger inte i mina gener."

2010-09-16 @ 09:56:35
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, det är många många inom SD och deras sympatisörer som tror på rasbiologi. Tragiskt. Tur att majoriteten av världen har kommit längre.

2010-09-16 @ 17:31:20
Postat av: Martin

Jag har alltid hävdat att SD är en våldsorganisation och det är inte många utom SD själva som motsätter sig detta. Men idag har jag blivit varse att jag borde uppdatera listan över de som är måltavlor för SD:s våld till att även inkludera.... Sverigedemokrater! :)



http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1242135/Lakare-von-Arnold-skar-sig-sjalv.html

2010-09-18 @ 17:35:06
Postat av: Nicklas Eriksson

Haha, jag vet, jag har precis postat om saken. SD:aren borde söka vård för sin mytomani och sitt klara självskadebeteende.

2010-09-18 @ 21:32:29
Postat av: Karl

Alla minns väl vad sverigedemokraten Ulf Oscarsson, 67, sa i City den 26 augusti i år: "Jag som svensk kan inte ens i min hjärna få för mig att våldföra mig på en kvinna. Det ligger inte i mina gener.".....men det går tydligen bra för vederbörande med psykologisk våldsföring i form av t ex maktmissbruk mot kvinnor för att försöka komma innanför trosorna samt att använda sig av finska hells angels i sin factoringverksamhet.

2010-10-05 @ 22:57:24
Postat av: Thomas Karlsen

"När vi vet att en egenskap nedärvs från generation till generation så vet vi också att just den egenskapen (genen) finns i arvsmassan på en bestämd kromosom. Varje kromosom innehåller flera olika gener. På en kromosom finns det dubbel uppsättning av varje enskild gen, ett sk genpar, varav den ena kommer från pappan och den andra från mamman."

-Risker med inavel

Den risk som ökad inavelsgrad medför är en motsvarande ökning av dubblerade anlag. Eftersom alla anlag inte alltid medför goda egenskaper finns risken att inavel leder till en ökning av defekta anlag.

http://hem.passagen.se/cockatiel/inavel.htm



Mvh Thomas

2010-12-10 @ 15:14:41
URL: http://thomassdkarlsen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0