David von Arnold - SD:s egen lille emo.



David von Arnold..?

Det var väl det
jag visste hela tiden att David von Arnold hade skurit sig själv. Försöker han skapa SD:s emo-sektion eller? Jag förstod direkt när jag läste om det att det var "tejpa-fast-bruden-i-trapphuset-och-skylla-på-AFA"-varning på hela historien. Ingen i träsket hade hört något, ingen visste något om saken.

Och rättsmedicinalverket
konstaterar att David von Arnold med 99% säkerhet har skurit sig själv. Han har väl alltid drömt om en svastika i pannan antar jag?



Under strecket: såg för övrigt att den alltid lika underhållande Dragan Klaric hade tagit avsked från SD nu. Det var väl det jag visste att det sved att bli petad till förmån för en rågblond svenska. Ser du nu, Dragan? I hate to say I told you so. De gillar helt enkelt inte såna som du. Har det sjunkit in nu?

Kommentarer
Postat av: Johannes

Oo fan, har den galningen tagit avsked? Stackars liten! Men han har väl inte bytt åsikt. Jag menar, sådana åsikter byggda på hat ändrar man väl inte i första taget. Visserligen borde man göra det men händer väl dessvärre inte allt för ofta.

2010-09-19 @ 14:01:54
URL: http://johannesc.wordpress.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Klart han inte har bytt åsikt. Snart dyker han nog upp i Svenskarnas parti eller Nationaldemokraterna ska du se.

2010-09-19 @ 16:21:23
Postat av: Jimmy Windeskog

Mår så jävla bra nu - det gör inte duva?

2010-09-20 @ 16:11:56
URL: http://bssborlange.blogspot.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag skulle ljuga om jag sa att jag gjorde det. Å andra sidan så kostar jag på mig att le lite åt din masochism där du kråmar dig som en löpsk katta för ett parti som behandlade dig som skit under skorna.



Vad är meningen med det egentligen???



Hur många röster fick ditt eget parti?



Sen är det ju alltid lite gött när man ser vilka oerhört seriösa riksdagsmän SD tillsätter: en barbar till AIK-huligan som är ute och slåss på stan och en totalt pengakåt boråsare som äntligen slipper hålan:)



Samt Thoralf. Don´t get me started on THAT one!

2010-09-20 @ 20:13:43
Postat av: Dennis

Kan bara påpeka att Dragan är en mycket omtyckt partimedlem och en enormt trevlig och skicklig kille.



Skulle vara intressant att få veta vad du menar med "såna som dig"? Försöker då på något vis antyda att Dragan skulle vara annorlunda än någon medlem i SD?



Tycker mig ana en antydan i ditt inlägg att Dragan på något viss skulle skulle sticka ut, eller kanske rent utav inte vara någon "riktig" svensk. Är det vad du åsyftar?



Mycket svenskare än Dragan Klaric' kan man knappast bli.



Ni politiskt korrekta människor, oavsett partifärg, är exakt lika duktiga på att dela in personer i olika grupperingar som ni hävdar att Sverigedemokraterna är. Skillnaden är att ni inte låtsas om det och sedan använder det som ett argument när det passar era egna ambitioner.



Vore alla människor i det här landet lika beundransvärda som Dragan Klaric, då hade Sverige varit ett underbart land att leva i.

2010-12-02 @ 15:44:07
Postat av: Nicklas Eriksson

"Vore alla människor i det här landet lika beundransvärda som Dragan Klaric, då hade Sverige varit ett underbart land att leva i."



Ja, för dig. Precis som Spanien under Franco eller Portugal under Salazar var underbart att leva i för ett fåtal.



Jag delar in folk efter a) klasser och b) hur de väljer att förhålla sig till sin klasstillhörighet.



Roligt med Sverigedemokrater som kommer och fortfarande försöker spela den mobbade outsidern. Var är er radikalism i riksdagen, era hycklande bidragsförsörjda maskar?

2010-12-05 @ 08:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0