Det blåa sosseriet.



Sossarnas rätta färg.

Jag blev verkligen
helt kall när jag hörde Mona Sahlin tala igår. Hon förespråkade verkligen en skarp högersväng - och detta från ett parti som redan ÄR ett borgerligt arbetarparti! Fruktansvärt att höra henne där hon stod och borgarflosklade sig om att det ska löna sig att arbeta och allt som hon stulit från De Nya Moderaterna.

Sällan har George Orwells
ord känts så rätta: "Djuren utanför såg från gris till människa och från människa till gris och tillbaka igen, men det var redan omöjligt att upptäcka någon skillnad."  

Nu vet vi att den gamla suggan går och att gyltan eller galten som ersätter kommer att bli ännu värre. Vart kommer det att sluta för sossarna och deras högervridning?

LOKE skriver
bättre om det än jag orkar - jag är för rädd, arg och ledsen för att palla just nu.

Kommentarer
Postat av: Lasse Strömberg

Ja, det är nästan så man inbillar sig att hennes tal var en hämnd på partiet. Efter som hon blir ratad så ser hon till att partiet också blir det.

Sossarna har grävt sin egen grav, nu är de på väg ner i den. Vi får se vilka som täcker över den?

2010-12-06 @ 15:40:08
URL: http://fotolasse.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja fy fan... sen får vi se om liket reser sig ur graven likt en zombie.

2010-12-10 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0