En bild säger mer än tusen ord...

 

Dagens mest talande bild i kölvattnet av SD:s äckliga film


Kommentarer
Postat av: Queermaffian

SD's reklamfilm är vidrig.

SD'are är människor som förmodligen blev tappade som barn.

2010-08-29 @ 18:41:37
URL: http://blog.qruiser.com/queermaffian/
Postat av: Nicklas Eriksson

Med stor sannolikhet. Jag avskyr dem. De är ett stort hot mot mig som kommunist och som gift med dottern till en flykting.

2010-08-30 @ 22:27:48
Postat av: Karpstryparn

Nicklas Eriksson, ingen vettig människa är kommunist, med tanke på t ex alla folkmord, allt förtryck och allt lidande som kommunismen har ställt till med (de två sistnämnda orsakar den forfarande). Du kunde lika gärna vara nazist, Nicklas.

Angående hot så är det typer som DU som är ett stort hot mot Sverige, du är ju kommunist. Eller du kanske inte kan historia?

Tydligen inte, ni kommunister har mer gemensamt med nazisterna än vad ni själva vill.

OBS! Du behöver inte svara tillbaka, som jag skrev i den förra kommentaren så har jag viktigare saker för mig än att prata med en som förespråkar utrotning av oliktänkande, du vill ju utrota sverigedemokrater och alla andra som inte passar in i din världsbild.

Du är en verkligen en extremt vidrig antidemokrat, jag förstår om du är hatad.

Tack för mig!

2010-09-02 @ 23:38:18
URL: http://www.karpstryparn.blogspot.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Det enda vi har gemensamt med er är våra nävar på era hakor.

2010-09-03 @ 13:17:55
Postat av: Hellboy

För min del får folk tycka vad de vill bara de inte misshandlar andra pga deras åsikter.

Tror inte att du Nicklas behöver känna rädsla för att SD intar riksdagen den 19/11-2010. Vi är mycket toleranta mot andra medmänniskor, believe it or not!

Däremot förespråkar vi större krav och hårdare tag om kriminella.

2010-09-04 @ 12:11:35
Postat av: Martin

Hellboy,

nej, det är inte alls det ni förespråkar.

2010-09-04 @ 12:19:25
Postat av: HellBoy

martin

Så tala då om vad Sd förespråkar...och ange gärna källa så inte din fantasi får för mycket utrymme;)

2010-09-04 @ 22:27:40
Postat av: Nicklas Eriksson

Det är ju bara att gå tillbaka till tiden då ni gick i uniform. Och hade en viss fackla som symbol. Svårt att gissa..? Källor är ju svårt när man har att göra med hycklare med (delvis) dold agenda. Men det är ju bara att titta på vad sympatisörerna skriver på era bloggar. PI fick gå in och styra upp det där för ett par veckor sedan så att ni kan dölja hitlerismen och rashatet inom partiet lite grann ju.

2010-09-05 @ 19:33:55
Postat av: Nicklas Eriksson

F.ö. Hellboy: Ni hade 3.6% i Sifo idag, söndag. Hur ska ni komma in på det?

2010-09-05 @ 19:35:09
Postat av: HellBoy

Jaja! Det verkar vara bakslag på valfilmen:(

Såg precis hur demokratiska ni är i Götet när ni

skanderar och lever rövare för att SD står med ett litet bord och delar reklam till förbipasserande,så patetiskt! Get a life, är allt jag kan säg.

2010-09-05 @ 21:05:12
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag tycker att det var en riktigt framgång för demokratin jag. Att folk går ut och säger nej till mörka krafter kan inte kallas för något annat. Du vet, det är inte bara att gå och rösta en gång vart fjärde år och snällt underkasta sig all idioti som ryms inom begreppet demokrati som betyder folkstyre på grekiska. Det är ju rätt långt från det vi har i Sverige idag. Vi har en styrande elit som vill tänka åt oss och peka på de som det rövargänget vill att vi ska tycka är fienden. Ni är med och pekar i den riktningen, borgare som ni är.



Men jag undrar vad du menar med "ni". SP var inte där och jag var definitivt inte där, var nog någonstans efter Vänerkusten precis när det hände.

2010-09-05 @ 21:55:43
Postat av: Jimmy Windeskog

Jag mår verkligen bra när ljusskygga extremister reagerar så här på den självklara yttrandefriheten (även om Tv4 givetvis skulle censurera delar av filmen, var för talande).

2010-09-08 @ 15:41:17
URL: http://bssborlange.blogspot.com
Postat av: Jimmy Windeskog

"F.ö. Hellboy: Ni hade 3.6% i Sifo idag, söndag. Hur ska ni komma in på det?"



5.2 % idag, det bör räcka.

2010-09-08 @ 15:43:17
URL: http://bssborlange.blogspot.com
Postat av: Nicklas Eriksson

Självklar yttrandefrihet!? HA! den var då fan inte självklar i partiet du blev utslängd ifrån för att ha varit för frispråkig, Jimmy!;)



Och jo, 5.2 räcker ju för att Björn Söder, Jimmie Åkesson och någon skånsk jävla rödbetsbaron till ska bli försörjda av mina skattepengar...

2010-09-08 @ 15:56:19
Postat av: HellBoy

6,0 skall väl räcka ett tag?:-)

valflmen kanske inte skrämde sååååå många ändå.

2010-09-10 @ 09:41:26
Postat av: HellBoy

7%!!!! Nu är vi snart uppe i mina tippade 8, yes!

2010-09-12 @ 20:55:46
Postat av: Nicklas Eriksson

Grattis till ett gäng improduktiva i ytterligare en församling.

2010-09-12 @ 21:25:19
Postat av: Voldo

Haha, där har vi SD i ett nötskal.

2011-11-14 @ 15:33:02
URL: http://voldosfilm.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0