Borgarna skadar samhället!

Jag tycker att det kan räcka med skattesänkningar nu. Det fattar vem som helst att 80 miljarder kronor i skattesänkningar, när det inte är fler som arbetar (om man inte ska tro på Gunnar Axén som kör rena SD- taktiken när han hittar på siffror rätt av i direktsändning: "Ja, men hade vi inte haft jobbskatteavdraget hade det varit 30000 fler i arbetslöshet") kommer att skada samhället illa.

Ja, de som stöder borgerligheten, de klarar sig ju alltid, men det är liksom inte dem jag bryr mig om! Jag tänker på de som är sjuka, pensionärerna och de arbetslösa. De stöds inte av borgerligheten precis. Jag tjänar inte ens 21000 innan skatt, och jag säger: låt inte fjärde steget i jobbskatteavdraget gå igenom! Lägg det på pensionärerna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0