Dragans fan club, nu mot nya höjder!

Sverigedemokraten Dragan Klaric, som förut aspirerade på partitoppen, men som efter en dom i tingsrätten för förtal mot Tommy Funebo (han kallade Funebo för sinnessjuk och påstod bland annat att han hade misshandlat sin fru med mera) har han enligt Sverigedemokraternas egna interna regler diskvalificerat sig själv för den typen av uppdrag (i och för sig har partiet som jag förstår det etniska svenskar med domar på sig på väg upp på höga uppdrag, men Dragan är ju av kroatisk härkomst, hmmm... Han får nog ringa Jimmy Åkesson och kolla det där. Jag säger ju inte att SD har något emot folk av annan härkomst än svensk, inte alls...).

Jo, i vilket fall. Dragan är ju ingen GIRLYMAN som han själv brukar skriva, så han har startat  sig själv som en fangrupp på Facebook.

Grattis Dragan!
Det finns i alla fall en som gillar dig. Svårt att gissa vem det är, ha ha ha!

 

Dragan. Alltid samme fine, ödmjuke kille!


Kommentarer
Postat av: Bahlool

Varit på hans blogg några gånger..han och den där thoralf är de mest ologiska personerna jag sett i mitt liv. Om SDs resterande lederskap är som de här två då är det förunderligt att folk faller för deras slogans...

2009-10-08 @ 11:50:59
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: HellBoy

B: Nicke tycker Thoralf är smart, bara så du vet...

men ni kan ju inte vara överens alltid , då kan det ju lätt bli "Knoll och Tott" över det hela;)

2009-10-08 @ 12:50:12
Postat av: Bahlool

Lol jag och Nicke skiljer oss åt i många avseenden..så det är du Roger igen? ;)

2009-10-08 @ 12:58:23
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: HellBoy

Roger?? Que? No comprendo!

Att SD:s politik attraherar fler och fler är ju ingen nyhet. Personligen tror jag på 7,5-8 % i riksdagsvalet.Vad tror du?

2009-10-08 @ 13:17:17
Postat av: Nicklas Eriksson

"Att SD:s politik attraherar fler och fler är ju ingen nyhet. "



Inte att skit attraherar flugor heller...

2009-10-08 @ 14:26:43
Postat av: Nicklas Eriksson

Jämfört med resten av SD:s intelligentia så är Thoralf inte en av de dummaste, nej, det stämmer.



2009-10-08 @ 14:28:45
Postat av: HellBoy

Socker drar också flugor...

så vad tror ni SD kan kamma hem i valet,ärligt?

Ni som är sådana pålästa SD-kännare...

2009-10-08 @ 14:53:04
Postat av: Andreas

Med tanke på att kyrkovalet inte gav dem mer än tre procent trots att de för fram frågor som kristna brukar gilla så är jag inte alltför orolig. Om inte ens de värdekonservativa röstar på detta parti så varför skulle övriga befolkningen göra det i högre grad?



När det väl kommer till kritan så tror inte jag att SD kommer in i riksdagen. Jag tror tvärtom att ganska många som skulle kunna tänka sig att rösta på SD ändå vill vara med och avgöra vilket block som ska styra landet.

2009-10-08 @ 15:29:39
Postat av: Andreas

Och just ja, Hellboy, socker är extremt onyttigt och dåligt för människan. :-)

2009-10-08 @ 15:30:44
Postat av: HellBoy

Andreas:

Jag tror många väljare såsom jag är otroligt trötta på de 7 riksdagspartierna och deras gemensamma invandringspolitik. Någon måste in och dra i nödbromsen för inget parti som sitter där idag vågar/klarar av att göra det.

Byt ut sockret mot honung då...Gotcha!!;)

2009-10-08 @ 15:47:04
Postat av: Andreas

Det tror jag också att en hel del är. Jag tror dock fortfarande inte att särskilt många röstar på er. Bara för att man håller med ett parti i en fråga så betyder det inte att man röstar på dem.



Jag håller exempelvis med Folkpartiet att betygssystemet G-VG-MVG är dåligt. Jag skulle dock aldrig rösta på dessa borgarjävlar.

2009-10-08 @ 15:52:10
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag tror att de får 3.7% i riket men långt över 12% i Skåne och kommer därmed in. Vad som blir följden av det? Jag tror att Kristdemokraterna ramlar ur och att en vingklippt Allians för Sverige (som därmed får en ny och ännu mer ironisk klang) styr vidare med stöd av SD utan att samarbeta med SD ungefär som i Göteborgs KF där S och MP styr i minoritet tack vare att vänstern inte stjälper dem.



Det tror jag kommer att ske.

2009-10-08 @ 15:55:46
Postat av: Andreas

Oj då, du får gärna ta bort min sista kommentar, Nicklas Eriksson.



Blev fel där.

2009-10-08 @ 15:56:51
Postat av: HellBoy

Andreas: Intressant...så du håller med men du kan inte rösta på SD, av vilken anledning då???? Du skall ju inte ingå äktenskap med ditt partival.

2009-10-08 @ 16:43:42
Postat av: Andreas

Jag förklarade bara att folk som faktiskt håller med er i invandringsfrågan ändå inte nödvändigtvis röstar på er.



Det ska du verkligen inte tolka som att jag personligen håller med ditt parti i invandringsfrågan.

2009-10-08 @ 17:13:01
Postat av: HellBoy

Andreas:

Varför tror DU att folk håller med SD i invandringsfrågan? Fortfarande intressant..

2009-10-08 @ 17:27:34
Postat av: Nicklas Eriksson

Hellboy: vad är "folk"? De 96% som inte röstar på er?

2009-10-08 @ 17:40:37
Postat av: Nicklas Eriksson

Bara för att vara säker, Andreas, vilket inlägg vill du att jag tar bort?

2009-10-08 @ 17:45:55
Postat av: Andreas

HellBoy: Människan är ofullkomlig på så sätt att vi inte bara använder förnuftet när vi fattar beslut. Känslor, instinkter och impulser påverkar även dem och hos somliga så påverkar dem tyvärr väldigt mycket(läs SD).



Det är så mycket enklare att reagera på en brottslings hudfärg än på dennes samhällsklass. Samhällsklass är ingen fenotyp.



2009-10-08 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0