Hur ser Nicke ut?




Har fått ett rätt stort antal förfrågningar genom åren om hur jag ser ut. Vissa har frågat om jag finns till och med. Ja, jag sitter här och skriver, så det måste jag ju nästan?

Så dum att jag
lägger ut en porträttbild på mig själv, det får ni faktiskt ursäkta att jag inte är. Det fanns en bildbyline på mig på LO-bloggen, de som var med på den tiden minns den. Jag har inte lyckats hitta den på nätet. Om någon orkar lägga energi på det, be my guest.  Den togs när jag var ung och rask.

Men nu har jag hittat en maskin där man får göra om sig till LEGO-gubbe. Och det har jag gjort. Den blev faktiskt riktigt lik, borde varit med jeanslik färg på brallorna, men det får ni tänka er helt enkelt.





Kommentarer
Postat av: Robin

På pricken likt kamrat:) Men saknar cigarren.

2009-05-16 @ 10:34:15
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja den fanns inte som tillval tyvärr. Men man kan inte få allt. Kaffet kom ju med i alla fall, hehe!

2009-05-16 @ 10:44:29
Postat av: Malin

Mja, du är väl lite mindre fyrkantig. Utseendemässigt iaf ;-)

2009-05-18 @ 13:39:06
Postat av: Nicklas Eriksson

But hey, it´s like... LEGO!!! ;)

2009-05-19 @ 00:02:50
Postat av: Rommedahl

Var kan man Legofiera sig då?! =)

2009-05-21 @ 13:47:40
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja det är det som är det tråkiga, jag minns inte adressen! Kom på precis när jag lade ut inlägget att jag skulle ha länkat, men länken var väck.



Det var en svensk blogg jag hittade länken på i alla fall, så det borde gå att googla.

2009-05-21 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0