Få tyst på Moralmajoriteten!

Vad fan är detta?! Är vi på väg att bli USA eller? Ska vi ha en satans Moral Majority med paniskt livrädda Linda Skugge-morsor som vill utplåna allt som inte står i samklang med deras upplevda moral och som till och med kan kosta folk jobben???

Kija Habibzadeh hade
en provanställning som fritidsledare på en fucking fritidsgård (inte ett dagis!) i Bunkeflostrand. Hon har varit med i Baren och har även arbetat som modell innan. Hon har en hemsida där hon har bilder på sig själv, bl a naken (inga porrbilder!) och iförd fetischkläder. Dessutom en varning om att det finns bilder som kan vara olämpliga för minderåriga!

Det fick en jävla morsa att gå igång på alla åtta, ringa och klaga - och Kija fick inte sin anställning!!!

Helt otroligt, jag tror
knappt mina ögon när jag läser sånt här! Skit i vad folk har gjort innan, ge dem en andra chans! Jag vet att vissa småbarnsmammor tenderar att bli just Linda "Bacillskräck" Skugge och bli neurotiska idioter som är övertygade om att deras barn är de enda som fötts i världshistorien, men det här är en frtitidsgård!

Jag tror inte att ett enda tonårsyngel, eller för den delen barn, avlider av att se en kvinna utan kläder. På fritidset är de 13-19 år gamla!

Hell, jag växte upp på det minst sagt moraliskt tvivelaktiga sjuttiotalet när förskolebarn förevisades livesex (dock inte jag personligen) och inte fan dog jag av det! Det gör inte dagens glin heller. Jag hann i alla fall bli fjorton innan mina föräldrar köpte video och jag kunde se min första sönderspelade gryniga porrfilm, svartvit och utan ljud. Dagens unga kan tanka eller streama porren direkt från internet in i rummet och är betydligt mer exponerade för sån här skit så jag tror inte att Kija gjort vare sig till eller från!

Ge henne jobbet tillbaka och få tyst på moralkärringarna - av vilket kön de vara må!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Är ju svårt och finna ord mer än extremt jävla tragiskt. Man lider med den stackars Kija Habibzadeh.

2009-03-07 @ 13:03:53
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Bahlool

hmm har försökt hitta hennes bilder tidigare idag men hittade bara artiklar om henne :P

2009-03-07 @ 18:05:49
URL: http://www,bahlool,.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag är så jävla oroad av sånt här. Det är allvarligare än folk kanske vill inse. Jag har inte försökt hitta något mer än det i AB, men om du läser detta Kija så står jag på din sida.

2009-03-07 @ 18:11:40
Postat av: Rog

Denna form av hyckleri och moralpanik som sprider sig kan vi tacka de troende som tar mer och mer makt i världen. Religion ska enligt mig vara en privat sak, och har inte något att göra i politien eller vardagen. Har du en tro, fine keep it to yourself. Eftersom vi verkar ha förolorat många av våra värderingar enligt många, så kommer religion och masshysteri ta över. Suck..Vad fan håller på att ske i landet falukorv.

2009-03-07 @ 18:39:10
URL: http://blogghelvetet.se
Postat av: Bahlool

Tror inte det är så mycket tro i det här involverat. Det är nog mera rasism (hon verkar vara persisk) eller gammal vanlig avundsjuka.

2009-03-08 @ 00:18:23
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Jo om inte det namnet i alla fall kommer från Iran så vet jag inte:)



Det kan ju vara en rasistsak, men jag tror nog mer på någon fjantig moral. Herrenadå, fritidsgården var för 13-19-åringar!



Det är inte SÅ länge sedan man ansågs vara vuxen i Sverige vid konfirmationen!

2009-03-08 @ 00:53:05
Postat av: Lars

Wow, for forsta gangen haller jag helt med om vad du skriver!

2009-03-08 @ 05:49:27
Postat av: Nicklas Eriksson

Du ser Lars, there´s a first time for everything!

2009-03-08 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0