Anledningen till att jag dissar Politikerbloggen



Sprängskiss över Politikerbloggen

Ja, förutom att
den är att jämföra med en överfull, inflammerad septiktank i det redaktionella innehållet, men det är bland kommentarerna som man hittar de rena fekalklumparna.

Signaturen "MrM" skriver:

" Att hata en människa bara för att man inte har samma politiska åsikt, det är rasism. Och denna typr av rasism finns de gott om inom ung vänster."

Och det här har denna konstiga människa hävdat länge. Redan när jag skrev där hävdade han samma dumma gegga. Ja jösses.

Jag tittade in där idag på morgonen efter att ha hållit mig borta kanske ett år för att se om det blivit någon förbättring, men nix. TV4 borde skämmas över att äga denna vettlösa blogg. Samt över att avlöna Daniel Ahlsén och Niklas Svensson.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag älskar hur de "avslöjade" kulan till Herr Borg, UTAN att veta vilka som skickat den, trots att nyheten legat uppe på revfront i en vecka...



Annars har vi ju en i olika format ständigt återkommande klassiker bland kommentarerna:



"En röst på Socialdemokraterna eller Miljöpartiet är en röst på vänsterextremisterna."



Fuck yeah, betyder det att man kommer rösta SAP i nästa val? :)

2009-03-22 @ 11:08:14
URL: http://campkent.wordpress.com/
Postat av: Nicklas Eriksson

Jo jag vet, jag vet. Det fanns en tid när jag trodde att det gick att argumentera med de här skallarna.



Någon som MrM sköt Palme, det är jag helt övertygad om. Det finns ett hat hos de här karaktärerna som är så tjockt, trögflytande och vämjeligt beskt att det nästan går att ta på. Det har förgiftat dessa män helt och hållet.



Ja, den är fin. Som om (v) skulle vara extrema på något sätt... De motiverar det alltid med att C A Hermansson och Lars Werner kysste Kosygin och gubbarna på munnen under kalla kriget. Jösses, de har inte kommit längre slog det mig just!

2009-03-22 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0