Nassarna i Skellfteå gör ett kraftfullt intryck...

...eller inte. Såhär såg det ut när de "firade" med att bli äggade, få stryk av polisen (kul att i alla fall de fick utöva sin favoritsysselsättning på nationaldagen - inte) och bli till allmänna åtlöjen i sin lilla hemstad. Och som vanligt är det nazisterna (och polisen) som är våldsamma. En polis åker på stjärten i den här filmen, men otvetydigt är det nazisterna som vill ta till våld. Även SVT visar upp när nazisterna tar till våld.


De borde verkligen tänka sig för. Alla minns vilka som var nassar på 90-talet där jag kommer ifrån.


Nazist anfaller motdemonstranter



Kommentarer
Postat av: Martin

Hmmm, nu skall vi se. Djupt sittande ögon, markerad benstruktur i ögonbrynen, sluttande pannor. Nu kommer jag inte ihåg min rasbiologi, men jag är ganska säker på att det inte var så härskarrasen beskrevs när det begav sig... :)

2009-06-08 @ 09:27:15
Postat av: Nicklas Eriksson

Ha ha ha! Nej inte exakt kanske... Buteljaxlarna och den otroligt taskiga hållningen har nog heller ingen plats i den skrivningen.

2009-06-08 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0