Fan ta tjejkompisars killar!

Jag har kommit på att jag faktiskt saknar fullt med gamla vänner i mitt liv! Och när jag tänker på det är det i stort sett bara tjejkompisar som är borta. Och varför? Jo, för att de har träffat någon bredbent jävla surkuk med snyggskjorta och designjeans som "blir så svartsjuk" om jag träffar mina vänner!

Och för husfridens skull blir det ju så att jag låter bli att föreslå att vi ska hänga lite då och då. Ert usla självförtroende har kostat mig ett gäng fina vänskaper nu. Skärp er för satan, är jag ett så stort hot mot er tycker ni?

Speciellt DU, Thomas
eller om det var Erik du hette, ska lyssna på det här: jag kände din sambo ÅRATAL innan du ens visste att hon fanns. Om jag hade velat göra ett move på henne, tror du inte att jag hade passat på under de åren, din dumme fan? Och vad tror du om mig, hon har ju berättat att jag är gift! Det bevisar ju vad du tänker på innerst inne, du tror att alla bara planerar för att vara otrogna.

Nej fan ta er
, era griniga livrädda jävlar! Sluta ta mina vänner. Ni får gärna leva med dem och det är ni som har dips, jag har aldrig ens velat ha det, men jag hävdar rätten att träffa en vän och en kamrat utan att du kommer med ditt dåliga självförtroende och förstör!

Och till de vänner jag har kvar: ska ni skaffa en karl, skaffa en som inte fruktar alla andra killar som en grinig revirhävdande gammal pitbull!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Det kanske är så enkelt att de inte vill att de umgås med vänsterextremister?

2009-09-01 @ 14:48:40
Postat av: Nicklas Eriksson

Ehm, nej, de är det själva...

2009-09-02 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0