Lön för elektrikermödan

Wohoo!

Gjorde mitt första
tråddrag och kopplingsjobb idag, vi monterade in en diskmaskin och en lysrörsarmatur. Och allt jag hade gjort funkade! Låg och försökte skruva fast den förbannade kopplingsdosan inne i ett grytskåp med en enormt felplacerad hylla (hade den setat tre centimeter längre upp hade det gått som en... nja inte som en dans, men som en promenad i alla fall) med skruv som bara gick runt och runt i fyrtio år gammal lättbetong som smulade hela tiden.

Men till sist satt det. Kanonbra!

I rule! Så enkelt är det!

Kommentarer
Postat av: be

Ursäkta men heter det verkligen "setat"?

2008-09-15 @ 22:28:14
Postat av: Johannes

be// Nej det ska nog vara "suttit" men orka bry sig om det fast det gjorde jag ju själv nu bara för de.



Nickas: Fan grattis, måste kännas skönt!

2008-09-15 @ 22:51:09
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var nog bara du som inte var säker på att allt skulle funka.

Gött jobbat!

2008-09-16 @ 07:54:44
Postat av: Roger

Lite dialekt är aldrig fel att använda. Om nu någonhär inte uppskattar det. Dra lite taggtråd mellan skonkorna, så stör du dig snart inte längre på språket.

2008-09-16 @ 12:00:00
Postat av: Nicklas Eriksson

be, det heter "setat" i Göteborg med omnejd.



Ja det kändes überskönt. Idag kopplade jag in en toalett för första gången också. Suverän känsla!

2008-09-16 @ 17:41:20
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0