Har heder ett pris?

Med anledning av idioten som kallade sig brolle och kommenterade på ett otroligt juvenilt och nedsättande sätt och förolämpade hela min släkt trots att personen i fråga inte känner mig alls känner jag för att ställa er som läser här en fråga:

Hur många av
er skulle ta en så grov förolämoning som han hävde ur sig (jag tänker inte återge det men det var något av det värsta jag har läst riktat mot mig och tro mig, jag är extremt härdad efter mååånga års vänsterbloggande) utan att ge igen med en rejäl lavett, en klassisk örfil så det ringer i huvudet på personen som mottar den i timmar efteråt?

Jag skulle det
- och ta det eventuella straffet med glädje. Något får fanimig hedern vara värd.

Kommentarer
Postat av: Calle

Det är ju svårt att bedöma när kommentaren är raderad och så. Men det måste ju ha varit något synnerligen grovt eftersom klimatet bland politiska bloggare knappast är det bästa i vanliga fall.



Skulle inte säga att jag försvarar en sådan örfil men jag kan förstår varför den kom.

2008-09-06 @ 07:53:27
URL: http://w
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, det var synnerligen grovt, och jag kan bara säga att även med en god natts sömn i ryggen skulle jag om jag fick tag på sketungen suga tag i honom och dra på honom en lavett som han inte skulle glömma i första taget.



Mig är helt okej att förolämpa, men drar man in min familj och kallar min far som arbetat sig till en sjukpension med början vid 17 för överklass (bl a) har man gjort bort sig big time.

2008-09-06 @ 08:07:47
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: larsa

Jag hade garranterat dragit på han en vinge om han sackt så till mig.

2008-09-06 @ 09:33:38
Postat av: Johannes

Läste den där kommentaren och blev rejält häpen. Ur ingenting alls kommer han med något sådant grundlöst påhopp. Har väl oxå vatt med om en aning idiotiska kommentarer men aldrig så här grovt! Förstår absolut att du har lust o lappa till honom även om jag inte försvarar de.

2008-09-06 @ 11:02:33
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Nicklas Eriksson

Ingen behöver försvara det, det hade jag med glädje gjort själv på tinget. Och betalat böterna till gnällfisken med.

2008-09-06 @ 12:50:38
Postat av: GAIS- Mads!

Hade det varit jeg hade han fått letta efter tenderna sina i gruset...

2008-09-06 @ 12:56:58
Postat av: Nicklas Eriksson

GAIS-Mads? Är du någon jag känner från klacken? Vad jag vet finns det ingen dansk där just nu i alla fall=)

2008-09-06 @ 13:26:26
Postat av: GAIS- Mads!

Nej nu bor jag i Sundsvall men jaeg bodde i Göteborg på åttiotalet och gick mycke på GAIS då.

2008-09-06 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0