You! I wanna take you to a....

themesong: Electric Six´s "Gay bar" (nu snor jag friskt från Ohyra här)

Moahahahahahahaaaaa!
Detta var bara för bra! Det var till och med roligare än roligt! Inte att karln körde ihjäl sig, för där går gränsen. Jag skulle aldrig fira att någon dör.

Men the sound of konspirationsteorier popping like corn och alla gnisslande tänder från alla ostädade unkna ettor där det bor en ensamstående liten nazionell nu, det hörs som kyrkklockor! Jörg Haider var på bögbar innan han körde ihjäl sig!
 
Det är ju det jag säger
, nassar gillar när vuxna män gör saker tillsammans! Sett deras bilder från lägren ute i skogen de har någon gång...? Bara det talar ju för sig själv. Och så har de mage att gå ut och gnälla på homos? Jag fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Henke

Att folks sexualitet är så förbaskat intressant är något jag inte fattar. Vad är det du Nicke inte förstår(denna gång)? Att det finns homos,heteros,bi whatever i alla grupperingar,partier,folkslag mm. borde väl inte komma som en överaskning. Du är inte en bättre människa än Jörg eller någon annan nationalist bara för att du tror det.Detta har du bevisat ännu en gång med detta inlägg.

2008-10-18 @ 22:44:04
Postat av: Nicklas Eriksson

"Du är inte en bättre människa än Jörg eller någon annan nationalist bara för att du tror det."



Jag är bättre än någon nazionalist bara av att gå upp på morgonen, Henke.



Visst har jag förstått det. Det är bara LITE motsägelsefullt eftersom det är NI som tycker att homosexualitet är så fult att de som är det ska förtryckas. Värst vilka pride-kramare det blivit av er nu då. Vågar man hoppas på lite ledigt för AFA och RF i sommar om ni ska gå med i paraden?

2008-10-18 @ 23:24:54
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Henke

Du blandar som vanligt ihop nationalister med nazister och vice versa. Detta fungerar säkert bland kommunister och liknande men vanligt tänkande människor har insett att detta är 2 vitt skilda saker.Finns visst en företrädare i Holland för ett sk. främlingsfientligt parti som är öppet homosexuell...nä jusst det ..han blev brutalt mördad av en som gått på era lögner.

2008-10-18 @ 23:51:05
Postat av: Nicklas Eriksson

""Du blandar som vanligt ihop nationalister med nazister och vice versa."



Finns inget att blanda ihop. Ni är samma avskrap från under skorna oavsett vad ni vill kalla det.



"Du blandar som vanligt ihop nationalister med nazister och vice versa. Detta fungerar säkert bland kommunister och liknande men vanligt tänkande människor har insett att detta är 2 vitt skilda saker."



Jag antar att du stöder din tes på de 97% av svenskarna som inte röstar på (sd) Henke?



"Finns visst en företrädare i Holland för ett sk. främlingsfientligt parti som är öppet homosexuell...nä jusst det ..han blev brutalt mördad av en som gått på era lögner."



Mmm. Det fanns en modig fackföreningsman som hetta Björn Söderberg som blev mördad av en som gått på de nazionellas. Fanns en fjortonårig pojke i Kode som blev ihjälsparkad och slängd i en sjö av tre som gått på de nazionellas. Fanns en asylsökande i Klippan som sade "Hi, how are you" till de som sparkade ihjäl honom och skändade hans minne genom att slänga ett svartmålat kålhuvud där han dog. De hade också gått på er nazisters lögner.



Vem som ljuger mest och bäst lär visa sig. Det brukar göra det.





Jörg Haider tog stock och helt plötsligt verkar det vara helt okej i de bruna kretsarna. Då kanske NDU kommer att gå med i Pride i år istället för att stå och dela ut flygblad om att homsexuella är sämre människor?

2008-10-19 @ 00:27:54
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Stephen Graye

Jag ska inte posta varenda tråd, jag lovar. Men om man nu pratar nazister (av nån anledning, känns väl sökt även för denna bloggen men ok) så var ju SA:s högsta befälhavare Ernst Röhm relativt öppet homosexuell (man var ju inte helt öppen på den tiden oavsett, inte ens Oscar Wilde var officiellt homo hur flaming han än var). Inom alla grupperingar döljs de mänskliga alernativen som inte är godkända av gruppen. Jag tror t.o.m att det finns en och annan inom erat gäng som tycker det är okej med att tjäna pengar om man skaffar sig en utbildning även om den personen inte vågar säga det högt på massmötena ni har där ni maskerar er och kastar gatstenar på allt möjligt.

2008-10-19 @ 01:07:12
Postat av: Nicklas Eriksson

Helt okej, Stephen, du får komma med hur många poster du vill.



"Inom alla grupperingar döljs de mänskliga alernativen som inte är godkända av gruppen. "



Javisst gör det det, men det komiska är ju att det enligt den nazionella ideologin är bög det mest tabubelagda man kan vara. De har mördat massor av bögar just för att de var bögar.



Och nu, för att deras ikon(!) i Österrike ofrivilligt kom ut verkar det inte vara bara okej utan dessutom önskvärt. Då kanske de slipper smyga på fotona från kamplägren mer så att inget icke önskvärt kommer med av misstag?



"Jag tror t.o.m att det finns en och annan inom erat gäng som tycker det är okej med att tjäna pengar om man skaffar sig en utbildning även om den personen inte vågar säga det högt på massmötena ni har där ni maskerar er och kastar gatstenar på allt möjligt."



Hmm. Här är du ute och cyklar. Jag har aldrig demonsterat maskerad i hela mitt liv. Inte heller har jag under en demo kastat någonting överhuvudtaget. Inte heller har jag sedan jag lämnade (s) varit på någon form av politiskt möte överhuvudtaget.



Men det är klart, vem fan vill inte ha mer pengar? Jag har så att jag klarar mig redan på den anställning jag har, men följden av min utbildning blir någon tusing mer i månaden och den är ju ytterst välkommen. Tror du jag säljer min arbetskraft för att det är skoj? Jag har ingen aktieportfölj att leva på räntan av vet du.



Skillnaden mellan oss och dig är att vi vill att alla ska ha tillgång till det du ser som en självklarhet.

2008-10-19 @ 01:22:09
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Ohyra

Henke:

Det som gör det så kul är att all nationalisthöger i Sverige har en fantastiskt liten fobi för homosexuella. Allt från SD, som vill spela på det konservativa kortet och anser att homosexuella inte ska få gifta sig och anser det vara en "avart" (SD's partisekreterare jämför det också med tidelag och pedofili) till ND som ser det som en onaturlig perversion och vidare ner på folk som SMR, NSF, "fria nationella" och dylikt vars åsikter är rätt klara på den här fronten med tanke på deras årliga deltagande på Pride.



Att Pim Furtuyn var bög var något man talade tyst om i Sverige när sorgerunorna skulle skrivas ner. Att europeisk gladnationalism inte är en homogen massa är ju självklart - men eftersom den svenska falangen har sina specifika åsikter är ämnet i sig vansinnigt roligt

2008-10-19 @ 09:29:01
URL: http://ohyra.blogspot.com
Postat av: Henke

Pride hit och Pride dit. Ett j-a tjat om ett spektakel utan mening. Ett Stockholmsjippo som du Nicke(Göteborgvännen NO1)inte borde hänvisa till stupiett. Att Jörg "tog stock" som du så snyggt presenterar det är ju inte precis vad som framkommit utan att han närvarit på en nattklubb med hög antal homosexuella är vad jag läst (i Aftonhoran mm.) Whatever...sexuell läggning är för mig mindre intressant, så Ohyran: att Pim Furtyan var bög var väl inget att babbla om ...det syntes ju för farao på karln.

2008-10-19 @ 23:02:03
Postat av: Nicklas Eriksson

Så din slutsats är...? Att ni ska delta ändå?

2008-10-20 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0