Världens mest patetiska människa just nu..?

Ja, kan det vara någon annan än riksdåren Katrin Zytomierska? Upp med handen nu: hur många visste ärligt att människan var judinna innan ni tittade på länken idag? Jag hade inte en aning och jag tror inte att Marcus Birro hade det heller.

Nu anklagar den lilla sopan Marcus Birro för att hata judar... Niggah pleeze, det här var för mycket. Det hade jag inte ens väntat mig av henne. Att som högerelitmediemänniska dra rasistkortet till en invandrarkille, son till en fattig arbetskraftsinvandrare från Hammarkullen, det blir så fel att det inte är klokt. Att dra det överhuvudtaget påminner mest om en grinig liten sverigedemokrat från Helsingborg som har fått den kalla sanningen över sig som en kubik kallt vatten.

Hoppas nu att Marcus Birro verkligen polisanmäler henne och att hon blir dömd för förtal. Men det lär inte vara stor chans. Jag har blivit anmäld för förtal tre gånger och det har inte ens gått till åtal en enda gång. Och då har jag ändå i lagens mening gjort mig skyldig till det.

Katrin Zytomierskas dagar
som "mediepersonlighet" är nu förhoppningsvis räknade. I alla fall tills hon hittar någon ny kändis att banga.

Those are the days of the life of an attention whore.

Kommentarer
Postat av: Roger

Droig en drink med denna donnan för några år sedan. Hon höll ett alldeles underbart tal om hur fattiga människor, Ja de typ sim inte tjänar en mille om året. De är bara feta och lata, de borde sitta på hem där de självdör.

Förespråkar inte våld, men i detta fallet så tror jag min näve skulle ligga väldigt bra i hennes ansikte. Vilket jävla as hon är

2008-10-18 @ 12:27:51
URL: http://www.flumdrutt.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Oh ja. Hon är nog så nära Kristin Schürrer vi kommer här i Sverige.



2008-10-18 @ 16:45:59
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: LP

"Jag har blivit anmäld för förtal tre gånger och det har inte ens gått till åtal en enda gång. Och då har jag ändå i lagens mening gjort mig skyldig till det."



På vilket sätt är du bättre än Katrin Zytomierska? Eller var ditt förtal politiskt godkänt i din lilla värld?



Fan skall veta att jag inte gillar Zytomierska, men det blir lite löjligt när du spyr galla över hennes förtal av Birro, och sedan skriver att du själv gjort dig skyldig till detsamma. Skojar du?

2008-10-19 @ 21:11:03
Postat av: Nicklas Eriksson

Nej. Jag skojar inte. Det är alltid godkänt att säga sanningen.



Kan jag rå för att folk är så jävla känsliga? En var till och med en sverigedemokrat som anmälde mig för att ha kallat honom rasist. Jag tackade och såg fram emot att få ställa mig i tinget och säga: "Ja jag erkänner. Jag har kallat en sverigedemokrat för rasist, ge mig mina böter så att jag kan gå."



Fatta vilken PR-seger! Men tyvärr gick det inte upp eller också bangade fegisen.



Ett gott råd till dig, pojk: försök håll dig lite lugnare i framtiden.

2008-10-19 @ 22:10:06
Postat av: LP

Då det gäller att folk är känsliga. Jo det kan bli en smula tramsigt med alla kränkta stackare hit och dit ibland, men man får vara tacksam så länge de endast använder rättsystemet för att få en att hålla tyst. Eller hur?



Tack för rådet. Här komer ett till dig Niclas: Jag är nog inte pojk för dig så sluta kalla mig det annars blir jag kränkt.



2008-10-19 @ 22:28:36
Postat av: Nicklas Eriksson

Då ger jag dig ett i retur: börja stava mitt namn rätt, annars blir JAG kränkt. Och så kan vi ju inte ha det.

2008-10-20 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0