Nytt rekord!?



Ingen av personerna på bilderna har något med texten att göra eller är någon Girlyman heller!


Dragan "Jag går från klarhet till klarhet, och jag är definitivt ingen Girlyman" Klaric
sätter nytt rekord i att trycka in ordet kommunist i en mening (?):

"Jinge är en gammal vänstervriden kommunist som ni definitivt inte ska bry er om! Hans motiv till att angripa er och min gode vän på Fria Nyheter bottnar i avundsjuka! Att nu helt plötsligt jinges patetiska kommunist blogg inte längre toppar blogglistan måste svida hos denna gamla kommunist som har spridit lögner och sin kommunistiska propaganda länge! Så det bästa ni kan göra är att ignorera denna kommunist! Då och bara då kommer han att inse att han är en misslyckad patetisk kommunist som ingen bryr sig om! Dragan Klaric"

Upphittad på "Nytt i smygnassevärlden", a.k.a. "Fria Nyheter".

Kommentarer
Postat av: Gustav Landström

Ser ut som de har mysigt på bilden iallafall!



vilka läckerbitar

2008-10-17 @ 01:57:08
Postat av: Alex

Dragan Klaric är uppriktigt talat helt störd i huvudet. SD borde lyfta fram honom lite mer tycker jag. Funderar på att personkryssa honom i nästa val.

2008-10-17 @ 13:46:23
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, det kan inte gå annat än åt helvete för (sd) med honom i någon som helst position...

2008-10-17 @ 15:13:09
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Stephen Graye

Nu är ju inte SD min grej precis men visst fasen är Jinge en rätt galen kommunist, om det nu finns nån annan sort. Eller gillar ni honom? Tycker ni han är balanserad och allmänt vänligt inställd till människors olika förutsättningar och val?

2008-10-17 @ 22:47:53
Postat av: Nicklas Eriksson

Nej det tycker jag inte att han är. Han har väl kanske inte jätteöppen attityd mot andra så, men det har inte jag heller. Vem gillar egentligen att folk inte tycker som en själv?



Jinge erkänner i alla fall att alla har olika förutsättningar.

2008-10-17 @ 23:48:33
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Johannes

Nog att jag inte vet Jinges direkta ideologiska tilhörighet dock är han rätt mkt vänster. Galen är han ju verkligen inte, han har förövrigt en väldigt underhållande blogg sen är väl knappast Dragan Klaric rätt person att bedöma vem som är galen.

2008-10-18 @ 17:07:12
URL: http://hannes2.blogg.se/
Postat av: Nicklas Eriksson

Jinge är kommunist. Det är väl inget hemligt med det. Han är medlem i vänsterpartiet, som dock inte är kommunistiskt.



Nej du har definitivt rätt i att Dragan Klaric nog ska avstå från att söka till som "Annual Insanity Competition Referee". Han är partisk.

2008-10-18 @ 21:35:48
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Stephen Graye

"Vem gillar egentligen att folk inte tycker som en själv? "

Det där är lite den ideologiska skillnaden mellan oss. Vänstern tycker en sak och måste då bestämma den över andra. Vi liberala tycker saker men känner att vi inte måste lagstifta om dem, utan att de flesta saker man tycker kan man få tycka i fred (och därmed respektera andras val, åsikter och dåd). Jag vet att vissa har svårigheter med att tycka saker utan att kräva en lag att alla borde konformeras in i det tyckandet. Men när jag uttrycker min ståndpunkt är inte det en uppmaning till er att tycka likadant. Det är bara ett perspektiv.

2008-10-19 @ 00:53:45
Postat av: Nicklas Eriksson

"Det där är lite den ideologiska skillnaden mellan oss. Vänstern tycker en sak och måste då bestämma den över andra."



Nänänä, det där köper jag bara inte. Varför blir i så fall en liberal lika upprörd som jag i debatt?



Och snälle Stephen, jag har dragit slutsatsen att det inte går att förändra er, därför försöker jag inte längre. Har lagt ner reformismen. Hade jag gillat konformism hade jag aldrig gått ur sossarna eller också hade jag blivit ärrare.

2008-10-19 @ 01:24:27
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0